וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בנורבגיה: "זה כל כך מטופש. אסור לקיים את המשחק נגד ישראל"

התקשורת הנורבגית בביקורת חריפה על ההתאחדות המקומית: "ארגנה משחק ידידות בשביל כסף מזכויות שידור. המחיר יהיה מיליוני קרונות, אבל אולי גם נדבקים חדשים בקורונה. נשגב מבינתנו כיצד מקיימים משחק אימון במהלך משבר הבריאות הכי חמור ב-100 השנים האחרונות"

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

התקשורת הנורבגית מותחת ביקורת על קיום משחק הידידות נגד ישראל מחר באוסלו (רביעי, 19:00, ספורט 5). לפי Dagbladet, הסיבה היחידה לקיום המשחק היא חוזה השידורים בין אחד מערוצי הטלוויזיה המקומיים להתאחדות לכדורגל ו"רק בגלל זה יתקיים משחק אימון באמצע מגיפת הקורונה. כל כך פשוט וכל כך מטופש".

"אופ"א לא דוחפת לקיום משחקי ידידות ובטח לא מכריחה את ההתאחדויות", נכתב באתר הנורבגי הפופולרי, "הסיבה היחידה לקיום המשחק היא הסכם השידורים שמעניק להתאחדות הנורבגית 65 מיליון קרונות בשנה (כ-7.2 מיליון דולר). ההסכם היה ל-40 משחקים בארבע שנים וההתאחדות צריכה לעמוד במכסה הזו. 260 מיליון קרונות ל-40 משחקים - זה יוצא בערך 6.5 מיליון קרונות למשחק. זה המחיר של ההתמודדות בין נורבגיה לישראל. זה והאפשרות ששחקנים ידבקו בקורונה".

באוקטובר האחרון המאמן לארס לאגרבק התלונן על הלו"ז הצפוף. כמו נבחרות רבות אחרות, בכללן ישראל, נורבגיה ערכה שלושה משחקים רשמיים בתוך שישה ימים - הראשון בפלייאוף יורו 2020 והשניים הנוספים בליגת האומות. עכשיו - כך ציינו היום ב-Dagbladet, המאמן פתאום לא מתלונן למרות שעל משחק הידידות אפשר היה לוותר.

מאמן נבחרת נורבגיה לארס לאגרבק. רויטרס
לפני חודש התלונן על הלו"ז, אבל כעת לא פוצה פה. לאגרבק/רויטרס

"יש הרבה הצדקות לקיום המשחק", הוסיפו, "יש את הטיעון הכלכלי וגם את הטיעון המקצועי. במשחק כזה אפשר לנסות דברים ושחקנים חדשים. אבל מול אלו עומדת העובדה שהמשחק ייערך בזמן המגפה הכי גדולה ב-100 השנים האחרונות, כשהמצב מידרדר והעולם במשבר בריאותי. זה משהו שנשגב מבינתנו".

פגרת הנבחרות בחודש שעבר הביאה לגל אדיר של נדבקים בכדורגל העולמי. בנבחרת ישראל אלו היו חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון וערן זהבי ובנבחרות נוספות היו רבים אחרים. ביטון אמר לפני כמה ימים: "אם זו הייתה החלטה שלי, הייתי מבטל את משחקי הנבחרות בתקופה הזו. כשאתה מצטרף לנבחרת. אתה פוגש עוד שחקנים שמגיעים מליגות שונות בעולם ואתה לא יודע איפה כל אחד מהם היה".

ב-Dagbladet סיכמו: "אם כריסטיאנו רונאלדו יכול להידבק כשהוא עוזב את יובנטוס לטובת נבחרת פורטוגל, כל אחד יכול. והמצב כרגע הרבה יותר גרוע מאשר לפני חודש. ההתאחדות הייתה צריכה לשים לפני הכול את הבריאות והמשחק מחר כלל לא היה צריך להתקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully