וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הנבחרות יצרו כאוס באיטליה: "שר הספורט חייב להתערב"

איטליה תשחק החודש שלושה משחקים, אך קבוצות כמו אינטר, רומא ופיורנטינה נגועות בקורונה והרשויות המקומיות הטילו סגר בערים. מארוטה מנכ"ל אינטר: "זה מצב אבסורדי"

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

וירוס הקורונה ממשיך לעשות שמות בכדורגל האירופי ובעיקר באיטליה, שם מתמודדים עם גל נוסף שפוקד את ארץ המגף, רגע לפני פגרת הנבחרות. איטליה אמורה לשחק החודש שלושה משחקים. היא תפגוש למשחק ידידות את אסטוניה כבר בשישי ולאחר מכן את פולין ובוסניה בליגת האומות.

רוברטו מאנצ'יני, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
לא יודע אילו שחקנים יעמדו לרשותו. רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

אלא שקבוצות רבות כמו אינטר, ססואולו, רומא, גנואה ופיורנטינה סובלות ממכת קורונה והרשויות המקומיות בערים אוסרות על אנשים לצאת מהן ולהיכנס. הסגר הזה מותיר את רוברטו מאנצ'יני עם מעט מאוד שחקנים זמינים לאימונים. באינטר למשל, שחקנים כמו ניקולו בארלה ודאנילו דאמברוסיו עדיין נמצאים בבידוד ביתי. שחקני נבחרת אחרים כמו רומלו לוקאקו עזבו את מילאנו בטיסה פרטית באישור של הרשות המקומית.

משחקי הנבחרות מגבירים מאוד את הסיכוי של שחקנים נוספים להידבק בקורונה ובפה מארוטה, המנכ"ל הכל יכול של אינטר ויובנטוס לשעבר, אמר: "הסיטואציה הזו יוצרת חוסר אחידות, אני דורש משר הספורט ספאדאפורה להתערב. זה אבסורד שהרשויות המקומיות במחוזות שונים מתנהגות אחרת, החל מרומא ודרך מילאנו ועד פירנצה. כל רשות מקומית הפכה להיות קריטית לגורלם של המועדונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully