וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי הסתפק בברכות לחברים: פ.ס.וו הביסה 0:3 את וילם

עודכן לאחרונה: 8.11.2020 / 23:45

הישראלי שיחק 90 דקות, מקס, גצה ומאלן כבשו בדרבי. אייאקס בפסגה אחרי 0:3 קליל, ויטסה נצמדה אליה עם בישול של דסה ב-1:3 על אמן

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - וילם 0:3/ספורט 1

המחזור השמיני בהולנד ננעל הערב (ראשון) עם ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן שהביסו 0:3 את וילם II בדרבי. פ.ס.וו הפסידה ליריבה מטילבורח רק פעמיים בהיסטוריה באיינדהובן; הראשונה ב-1961 והשנייה ב-1983. ניצחון חוץ ראשון של וילם אחרי 37 שנה יכול היה להוות סנסציה אמיתית, אבל זה אפילו לא היה קרוב. המארחת השיגה עוד שלוש נקודות ומפגרת בשתיים אחרי אייאקס וויטסה המוליכות.

פ.ס.וו עלתה בהרכב התקפי מאוד וזהבי בחן את השוער כבר אחרי חמש דקות, אבל על השער הראשון היה חתום דווקא המגן השמאלי פיליפ מקס, שהשתלט על כדור ארוך של פאבלו רוסאריו בדקה ה-14 ותוך כדי נפילה בעט פנימה וחגג את השני שלו מאז נרכש מאוגסבורג. אלוף העולם מריו גצה העלה ל-0:2 עם שער קל אחרי פריצה יפה של דנזל דומפריס מצד ימין בדקה ה-21. האורחת כמעט צימקה, אבל בדקה ה-63 נותרה ב-10 שחקנים בעקבות דריכה מכוערת של דריק קון על דומפריס, שרשם בישול שני בדקה ה-82 לדוניאל מאלן שירה בנגיעה פנימה. זהבי יחפש את השערים שלו בשלושת משחקי הנבחרת הקרובים.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים, ערן זהבי משמאל. Soccrates Images, GettyImages
ממשיכים לרדוף אחרי אייאקס. ערן זהבי והחברים/GettyImages, Soccrates Images

אלי דסה השלים כהרגלו 90 דקות במדי ויטסה, שהשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות - 1:3 על אמן. לזכותו של המגן הימני נרשם בישול בדקה ה-26, כשהוא מסר לאוסמה טנאן שהספיק להתקדם לא מעט, להעביר לרגל שמאל ולבעוט פנימה מ-18 מטרים. זה היה השער השני של קשר נבחרת מרוקו, שכבש לפני כן בפנדל (9). רישדלי באזור הורחק בדקה ה-29, אבל ויטסה בכל זאת כבשה את השלישי מרגלי אופנדה והאורחת רק צימקה בדקה ה-58 עם דחיקה מקרוב של מיכאל דה ליו. ויטסה צמודה לאייאקס עם 21 נקודות בפסגה.

אלי דסה (משמאל) עם שחקני ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
שומר על עקביות בליגה ההולנדית. אלי דסה, משמאל/GettyImages, Soccrates Images

במשחק הצהריים אייאקס ניצחה את אוטרכט 0:3 בחוץ. המארחת החזיקה מעמד 62 דקות, עד שספגה מרגלי דייבי קלאסן, שבעט מהאוויר היטב מתוך הרחבה. דושאן טאדיץ' הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-71 וקווינסי פרומס חתם בדקה ה-90. ואייאקס רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות על אוטרכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully