וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו איינדהובן פרסמה תמונה של ערן זהבי ללא מסיכה ומיהרה למחוק

החלוץ צפוי לשחק נגד פאוק (ה', 19:55, ספורט 3). במועדון תיעדו אותו ללא מסיכה בשדה התעופה ומיהרו להחליף את התמונה

תקציר: אומוניה ניקוסיה - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט 1

ערן זהבי צפוי לערוך מחר בכורה בשלב הבתים של הליגה האירופית במדי פ.ס.וו איינדהובן, כשזו תתארח אצל פאוק סלוניקי למחזור השלישי בבית ה' (חמישי, 19:55, ספורט3). החלוץ הישראלי לא שיחק נגד גרנאדה מכיוון שרק יצא מבידוד אחרי שנמצא חיובי לקורונה, ובמשחק החוץ נגד אומוניה ניקוסיה הוא לא הורשה להיכנס לקפריסין.

למרות העיסוק הרב בכך שזהבי נדבק, כולל כמה פוסטים ביקורתיים שלו, ההולנדים פרסמו היום בחשבון הטוויטר תמונות של השחקנים מגיעים לנמל התעופה בהולנד לקראת ההמראה ליוון כשכמעט כל השחקנים עוטים מסיכות - למעט הישראלי. ייתכן שבהולנד מי שכבר נדבק לא מחויב בעטיית מסיכה וזו הסיבה בגללה הוא התייצב במקום בלי אחת. כך או כך, במועדון ההולנדי מיהרו למחוק את התמונה ולשבץ אחרת במקומה.

זהבי סייע לפ.ס.וו איינדהובן לעלות לשלב הבתים עם שער ובישול נגד רוזנבורג בניצחון החוץ 0:2 בפלייאוף. בליגה ההולנדית הוא כבש שער בפנדל ובישל שניים נוספים בשלושה משחקים עד כה.

ציוץ של פ.ס.וו איינדהובן עם ערן זהבי. פ.ס.וו איינדהובן, אתר רשמי
הציוץ המקורי של פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי, פ.ס.וו איינדהובן
ציוץ של פ.ס.וו איינדהובן בלי ערן זהבי. פ.ס.וו איינדהובן, אתר רשמי
הציוץ המתוקן/אתר רשמי, פ.ס.וו איינדהובן

בינתיים שחקן העבר רפאל ואן דר וארט מעביר ביקורת על היחס שמקבל חברו של זהבי לפ.ס.וו איינדהובן, מריו גצה. "מאז שהוא הגיע לכאן שמעתי כבר אלפי פעמים איך הוא זכה בגביע העולמי עם גרמניה. כל הזמן שואלים שחקנים יריבים איך זה לשחק נגדו, או שחקנים מפ.ס.וו איך זה לשחק איתו. כאילו מראדונה או מסי הגיעו לליגה ההולנדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully