וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קנאי, רכושני, אימפולסיבי": אחרי המעצר, ריאן גיגס קיבל צו הרחקה

כדורגלן העבר החשוד בתקיפת בת זוגו ושוחרר בערבות, איבד את גם את הזוגיות וגם את העבודה: "הוא שבור לגמרי". האקסית חושפת את מערכת היחסים האלימה

משפחתו של דייגו מראדונה יוצאת מבית החולים אחרי ניתוח החירום/מתוך טוויטר

השערורייה החדשה של ריאן גיגס ממשיכה להסעיר את הממלכה. כזכור, שלשום בשעות הלילה המאוחרות נעצר שחקן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד בחשד לתקיפת בת זוגו קייט גרוויל. שוטרים נקראו להגיע לביתו של מאמן נבחרת ויילס בוורסלי מעט אחרי השעה 22:00 בערב יום ראשון בעקבות דיווחים על "הפרעות", וגיגס בן ה-46 עבר תשאול בחשד לנזק גופני ותקיפה. הוא שוחרר בערבות, וחזר לאחוזה המפוארת שבה התגורר עם גרוויל, בת זוגו בתקופה האחרונה.

גיגס קיבל צו הרחקה מגרוויל בת ה-36, שבינתיים עזבה את הבית עם הכלב המשותף של השניים ועברה להתגורר אצל קרובי משפחה אחרי שלטענתה המשיכה להרגיש מאוימת מגיגס, שתקף אותה פיזית וגרם לה לחבלות במהלך העימות ביניהם.

ריאן גיגס עם בת זוגו לשעבר קייט גרוויל. מתוך "הסאן", מערכת וואלה! NEWS
ה"מלאך" התברר כשטן. ריאן גיגס עם קייט גרוויל/מערכת וואלה! NEWS, מתוך "הסאן"

לפי "הסאן", גרוויל סיפרה לקרוביה על מערכת יחסים האלימה שניהלה עם גיגס, שתואר כ"גבר קנאי, רכושני ואימפולסיבי".

"הקשר בינה לבין ריאן הסתיים סופית. היא חוששת שהוא ינסה לתקוף אותה שוב", אמר אחד ממקורביה.

אבל מלבד זוגיות, גיגס איבד גם את משרתו לפחות באופן זמני. ההתאחדות הוולשית הודיעה לו על הפסקת תפקידו בתקופה הקרובה, והוא לא יעמוד על הקווים במשחק הידידות נגד ארצות הברית בשבוע הבא ובמשחקי ליגת האומות נגד אירלנד ופינלנד. עוזרו רוברט פייג' ימלא את מקומו, לפי דיווחים באנגליה גם קפטן העבר של נבחרת אשלי וויליאמס עשוי להצטרף לצוות המקצועי.

לפי דיווחים, גיגס מתקשה לעכל את הפרשייה החדשה. מקורב לשחקן אמר ל"סאן": "גיגס שבור לגמרי מההחלטה של ההתאחדות הוולשית. הוא וולשי גאה, וזו אכזבה עצומה מבחינתו. להיות מאמן הנבחרת היה כבוד עצום עבורו, אבל הוא מבין שעומדות נגדו האשמות קשות ושצריך לקבל החלטות בהתאם".

עוד בוואלה!

ריאן גיגס נעצר בחשד שהיכה את בת זוגו, באנגליה מזכירים את עברו ה"רומנטי" השנוי במחלוקת

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ויילס ובעלי סאלפורד סיטי ראיין גיגס. GettyImages
יקבל את המשרה שלו בחזרה? גם זה לא בטוח. גיגס/GettyImages

כאמור, הפרשה האחרונה מוסיפה עוד פרק בהיסטוריה של גיגס עם בנות זוג, כשהסערות בחייו הפרטיים רחוקות מאוד מתדמיתו ככדורגלן הגון ושקט. אחרי שב-2007 נישא לאשתו סטייסי, ב-2011 המשפחה כולה הוכתה בתדהמה אחרי שהתברר שגיגס ניהל רומן במשך שמונה שנים עם נטאשה, אשתו של אח שלו, רודרי.

נטאשה החליטה לחשוף את הסיפור בעקבות הרומן של הכדורגלן עם אימוג'ן תומאס, פליטת "האח הגדול" הבריטי. "ריאן לא בגד רק באשתו סטייסי, אלא גם בי", סיפרה. בין היתר חשפה שהמפגשים עם הכוכב היו למטרות סקס בלבד, כאשר שניים מהם נערכו ביום שלאחר הולדת בתו ליבי ובנו זאק. כמו הם סיפרה שהם שכבו כשהייתה בהיריון - עם ילד של רודרי. לאחר מכן רודרי סיפר שהוא לא דיבר עם אחיו במשך שמונה שנים, ושאמא שלהם העדיפה את ריאן וצידדה בו למרות שהוא היה הקורבן.

ב-2013 ריאן וקייט גרוויל (שעובדת כיחצנית ואשת תקשורת) התחילו לעבוד ביחד כששכר את שירותיה המקצועיים, וב-2015 היא עזבה את בעלה. בתחילת 2016 סטייסי התגרשה מריאן. במאי 2016 גיגס וקייט נראו בציבור, וכמה חודשים לאחר מכן בעלה הקודם של קייט גרוויל, דמיאן, האשים פומבית ש"גיגס גרם להרס הנישואים שלי", וטען שהוא קנה אותה בעזרת מתנות יקרות. כעת, כאמור, נוספת פרשה חדשה ומביכה לרזומה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן גיגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully