וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס נעצר בחשד שהיכה את בת זוגו, באנגליה מזכירים את עברו ה"רומנטי" השנוי במחלוקת

משטרת מנצ'סטר הוזעקה לביתו של מאמן ויילס וכדורגלן העבר בראשון בלילה בשל "הפרעות" והוא נעצר בחשד לתקיפה וגרימת חבלה. גיגס הכחיש, אבל בממלכה מזכירים את כל פרשיות המין, כולל הבגידות והסיפורים

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

ריאן גיגס נעצר אתמול (ראשון) בחשד שתקף את בת הזוג שלו קייט גרוויל. שוטרים נקראו להגיע לביתו של מאמן נבחרת ויילס בוורסלי מעט אחרי השעה 22:00 בערב יום ראשון בעקבות דיווחים על "הפרעות".

גיגס בן ה-46 עבר תשאול בחשד לנזק גופני ותקיפה. דובר משטרת מנצ'סטר הגיב לאירוע ואמר: "המשטרה נקראה ב-22:05 בשל דיווחים על הפרעות באזור. אישה בשנות ה-30 לחייה סבלה מכמה חבלות בגופה, אבל לא נזקקה לטיפול. אדם בן 46 נעצר בחשד לתקיפה וגרימת חבלה".

המשטרה הודיעה שהאדם שנעצר שוחרר בערבות. גיגס שוחרר מהמשטרה אחרי שעות של תשאול ונמלט מהמקום במרצדס שחורה. גיגס התגרש בתחילת 2018 מאשתו הקודמת סטייסי, בה בגד במשך שמונה שנים עם אשתו של אחיו.

באנגליה טוענים כי המעצר הזה התקבל בהלם בוויילס ובהתאחדות עכשיו מקיימים התייעצויות לגבי המשך העסקתו. בנוסף, הוולשים ביטלו את מסיבת העיתונאים שהייתה אמורה להתקיים היום (שלישי) על מנת להודיע על סגל הנבחרת לשלושת המשחקים הקרובים שלה. כרגע, לא ברור אם גיגס ימשיך בתפקידו למרות שהוא חתום על חוזה לשנתיים נוספות.

מטעמו של כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד נמסר: "מר גיגס מכחיש את כל ההאשמות על תקיפה. הוא משתף פעולה עם המשטרה, וימשיך לסייע לה במסגרת החקירה".

מאמן נבחרת ויילס ובעלי סאלפורד סיטי ראיין גיגס. GettyImages
עשוי להיות מפוטר מנבחרת ויילס. גיגס/GettyImages
קייט גרוויל, בת זוגו של ריאן גיגס. מתוך חשבון הטוויטר של Kate Grevillé, צילום מסך
היכה אותה? גרוויל/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של Kate Grevillé

כאמור, הפרשה האחרונה מוסיפה עוד פרק בהיסטוריה של גיגס עם בנות זוג, כשהסערות בחייו הפרטיים רחוקות מאוד מתדמיתו ככדורגלן הגון ושקט. אחרי שב-2007 נישא לאשתו סטייסי, ב-2011 המשפחה כולה הוכתה בתדהמה אחרי שהתברר שגיגס ניהל רומן במשך שמונה שנים עם נטאשה, אשתו של אח שלו, רודרי.

נטאשה החליטה לחשוף את הסיפור בעקבות הרומן של הכדורגלן עם אימוג'ן תומאס, פליטת "האח הגדול" הבריטי. "ראיין לא בגד רק באשתו סטייסי, אלא גם בי", סיפרה. בין היתר חשפה שהמפגשים עם הכוכב היו למטרות סקס בלבד, כאשר שניים מהם נערכו ביום שלאחר הולדת בתו ליבי ובנו זאק. כמו הם סיפרה שהם שכבו כשהייתה בהיריון - עם ילד של רודרי. לאחר מכן רודרי סיפר שהוא לא דיבר עם אחיו במשך שמונה שנים, ושאמא שלהם העדיפה את ריאן וצידדה בו למרות שהוא היה הקורבן.

ב-2013 ריאן וקייט גרוויל (שעובדת כיחצנית ואשת תקשורת) התחילו לעבוד ביחד כששכר את שירותיה המקצועיים, וב-2015 היא עזבה את בעלה. בתחילת 2016 סטייסי התגרשה מריאן. במאי 2016 גיגס וקייט נראו בציבור, וכמה חודשים לאחר מכן בעלה הקודם של קייט גרוויל, דמיאן, האשים פומבית ש"גיגס גרם להרס הנישואים שלי", וטען שהוא קנה אותה בעזרת מתנות יקרות. כעת, כאמור, נוספת פרשה חדשה ומביכה לרזומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully