וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיין גיגס: "ייתכן שיעברו 15-20 שנה עד שמנצ'סטר יונייטד תזכה באליפות"

כוכב השדים האדומים לשעבר הביע דאגה לגבי התנהלות המועדון: "כל שחקן ומאמן מוחתם כדי לזכות ישר באליפות, וזה לא עובד כך"

תקציר: ארסנל - דאנדוק 0:3/ספורט 1

גם רצף התוצאות המוצלח האחרון של מנצ'סטר יונייטד, שפתחה עם 6 נקודות מ-6 אפשריות את שלב הבתים של ליגת האלופות - לא יכול להשכיח את העובדה שהקבוצה מאולד טראפורד אינה מתקרבת להזכיר את המפלצת זוללת התארים שהייתה בתקופת אלכס פרגוסון. השדים האדומים זכו יחד עם הסקוטי האגדי על הקווים בלא פחות מ-13 אליפויות, כשהאחרונה מביניהן הייתה לפני שמונה עונות.

אחד הכוכבים הגדולים של אותה קבוצה גדולה ומאמן נבחרת ויילס כיום, ראיין גיגס, התארח בפודקאסט של שחקן ליברפול לשעבר ג'ימי קארגר והביע דאגה ממצבה של הקבוצה בה עלה לגדולה כשחקן. גיגס נשאל האם הוא מודאג מהאפשרות שמנצ'סטר יונייטד לא תזכה באליפות בעתיד הנראה לעין והשיב: "בהחלט, במאה אחוז. ייתכן שיעברו 15-20 שנה לפני שזה יקרה, במיוחד כשמאמנים כמו יורגן קלופ ופפ גווארדיולה נשארים בסביבה".

תראה את ליברפול של 1990", המשיך הוולשי האגדי. "הם חשבו שזה רק עניין של זמן עד שהאליפות הבאה תגיע, ובסופו של דבר הם חיכו 30 שנה. אפילו עם קלופ לקח להם תהליך של ארבע וחצי שנים עד שהם זכו. צריך לחשוב על מה שקלופ עשה. הוא שיפר את הקבוצה בכל עונה, וזכה בתואר כמו ליגת האלופות בדרך, כך שאפשר היה לראות בכל עונה את הלחץ יורד. במנצ'סטר יונייטד כל שחקן ומאמן מוחתם כדי לזכות ישר באליפות, וזה לא עובד כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully