וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס לפני ויאריאל: "נדביק את הפער בליגה, נילחם על האליפות"

4.11.2020 / 20:47

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לקרב הקשה מול ויאריאל (ה', 22:00, ספ' 2), מאמין בחניכיו למרות היריבה החזקה, ומנסה להסביר מה קורה לאלופה בישראל: "בכדורגל יש לפעמים תוצאות מוזרות. בישראל ובאירופה אלה סגנונות שונים". אונאי אמרי מחמיא לצהובים: "קבוצה חזקה"

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

אחרי שני הניצחונות הנהדרים על קרבאח וסיבאספור בשני מחזורי הפתיחה של הליגה האירופית, נחתה היום (רביעי) מכבי תל אביב למשחק הכי קשה של הבית, מול ויאריאל בספרד (חמישי, 22:00, ספורט 2). אף ששתי הקבוצות הן היחידות שלקחו נקודות בבית והקרב ביניהן יהיה על המקום הראשון, הפערים בין מכבי תל אביב לויאריאל עצומים במיוחד בהתחשב בפתיחת העונה המצוינת של הקבוצה הספרדית, שלצד 100 אחוזי הצלחה בליגה האירופית, ממוקמת במקום השלישי בליגה עם מאזן ביתי כמעט מושלם. רק השבוע ניצחה ויאריאל את ויאדוליד וברור לשחקניו של גאורגיוס דוניס שהפעם מדובר במשחק בעל רמת קושי אחרת לגמרי.

לואיס הרננדס, בלמה החדש של מכבי תל אביב שחוזר למולדתו אמר לפני ההמראה: "תמיד מרגש להגיע לספרד ולפגוש קבוצה כזו טובה ולראות את הרמה שלנו מולה. כבר יצא לי לשחק בליגת האלופות עם לסטר, ואני נרגש לקראת עוד משחק באירופה. מצפה לנו משחק קשה, אחרי שני ניצחנות יש לנו הזדמנות להציג יכולת טובה ולהשיג תוצאה חיובית".

מכבי תל אביב

גאורגיוס דוניס אמר הערב על המשחק במסיבת העיתונאים: "אנחנו לפני משחק קשה. ויאריאל קבוצה ביתית בכושר מצוין. ויאריאל היא הפייבוריטית בבית אבל אנחנו נבוא בביטחון. יש לנו שני ניצחונות ויש לנו סיכוי להעפיל מהבית הזה".

על ההבדל בין ישראל לאירופה: "בכדורגל יש לפעמים תוצאות מוזרות. אנחנו נדביק את הפער בליגה בישראל. אלה שני סגנונות שונים בין הארץ לבין אירופה. בארבעת המשחקים הראשונים בישראל קרו הרבה דברים מוזרים תוך כדי המשחקים ולכן התוצאות היו בהתאם.

לאור ההערכה שמחר יהיה יהיה יום מאוד גשום באזור: "אנחנו נתאים את עצמנו לתנאי המגרש. בין אם יהיה גשם ובין אם לא. נצטרך להתאים את עצמנו".

עוד אמר המאמן: "היו לנו בעיות עם הקורונה. היו לנו בעיות כששחקנים שלנו חזרו מהנבחרת והתאמנו בצד. מאוד חשוב לי לבנות את הכושר של השחקנים ואני עדיין מתלבט לגבי אחד עשר הטובים ביותר שלנו. ממשחק למשחק תראו את מכבי תל אביב חוזרת להילחם על האליפות. לגבי פשיץ', חשוב להכניס אותו בהדרגה והוא עוד יועיל הרבה לקבוצה".

אנריק סבוריט: "ויאריאל קבוצה מאוד טכנית שמטפלת מצוין בכדור". על מצבו האישי: "סיימתי עם הקורונה. אני מרגיש שאני כבר יכול לעזור לקבוצה יותר טוב. אני מרגיש שאני חוזר לעצמי".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"נדביק את הפער בליגה בישראל". דוניס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"תיקו יהיה נהדר. ניצחון יהיה סנסציה", אמרו אתמול במכבי תל אביב נוכח הניצחון על ויאריאל שהושג לפני כשלוש שנים במשחק האחרון של הקבוצה בשלב הבתים בספרד. ניק בלקמן כבש את השער היחיד במשחק והעניק אז למכבי תל אביב לא רק ניצחון ראשון בשלב הבתים, אלא זה היה גם המשחק הראשון בו מכבי תל אביב כבשה שער. מכבי תל אביב תקיים הערב את האימון המסכם למשחק בספרד ונראה כי דוניס מתכנן לחזור למערך שלושת הבלמים אותו הוא מריץ באופן קבוע באירופה.

עדן קארצב עשוי לפתוח בקישור. יונתן כהן ומאור קנדיל שנכנסו רק במחצית השנייה בחיפה שלשום, אמורים לעלות ב-11. את הדברים החריפים שהיה לדוניס לומר לשחקנים אחרי הפתיחה הרעה שלהם בחיפה, הוא אמר כבר בחדר ההלבשה באיצטדיון בחיפה בסוף התיקו מול מכבי חיפה.

שחקן ויאריאל ראמירו גרה עם שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. AP
במכבי תל אביב לא בונים על שחזור המשחק ההוא. בלקמן מול ויאריאל ב-2017/AP

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, לואיס הרננדס, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר, עדן קארצב, אייל גולסה, יונתן כהן, ניק בלקמן.

אונאי אמרי מאמן ארסנל. רויטרס
החמיא לדור פרץ. אונאי אמרי/רויטרס

ויאריאל

מאמן ויאריאל אונאי אמרי: "כשאתה משחק בכל שלושה או ארבעה ימים, אז צריך לעשות שינויים. קשה לקבל את כל השחקנים כשירים, לפעמים זה מספיק ולפעמים זה מרכיב. זה משחק חשוב, אנחנו בשוויון עם מכבי תל אביב, אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית. אנחנו צריכים לשחק נגד הקבוצה הכי חזקה בבית. לא נסכן שחקנים ונחשוף אותם לפציעות בגלל הרצון לנצח. יש לנו אימון חשוב מאוד עכשיו ונראה איך דני פארחו מרגיש, אנחנו מקווים שהוא יתאושש. אולי הוא יוכל לשחק כמה דקות מחר. מכבי תל אביב קבוצה חזקה, היא משחקת כדורגל טוב, היא טובה עם הכדור, יש לה שני שחקנים ספרדים בהגנה, יש לה קישור טוב עם דור פרץ ויש לה הרבה אופציות בהתקפה. נצטרך להסתגל אל המשחק שלה ולהבין איך אנחנו משחקים מולה".

קשר הצוללת הצהובה מאנו טריגרוס: "אנחנו מרגישים בסדר, נרגשים להיות שוב כאן. אנחנו רוצים להוביל את הבית וזה משחק חשוב, אנחנו מלאי ביטחון ואנרגיה. אם ננצח מחר זה יהיה יתרון גדול בשבילנו במאבק על העלייה. יש לנו שני משחקי חוץ אחרי המשחק מחר, אז חשוב לנו מאוד לשמור על הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully