וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לא הורשה להיכנס לקפריסין עם פ.ס.וו: "זה בולשיט מסריח"

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 20:36

הקפריסאים לא אישרו לחלוץ פ.ס.וו להיכנס למדינה למשחק מול אומוניה ניקוסיה כיוון שנמצא חיובי לקורונה מוקדם יותר החודש. הוא וג'ורדן טזה הורדו מהמטוס שבע דקות לפני הטיסה. זהבי: "הבדיקות והתקנות הן בולשיט מסריח". שמידט: "הסיכוי שיצטרפו קטן"

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו אינהובן 1:2/באדיבות ספורט 1

מבוכה לפ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי. חלוץ הקבוצה ההולנדית לא הורשה להיכנס לקפריסין יחד עם חבריו בשל העובדה שנמצא חיובי לנגיף הקורונה מוקדם יותר החודש. יחד עם זהבי גם ג'ורדן טזה לא הורשה להיכנס. הקבוצה ההולנדית תשחק מחר (חמישי, 22:00, ספורט 1) מול אומוניה ניקוסיה במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית, אבל נראה שתיאלץ לעשות את זה ללא הישראלי למרות שקבוצתו פועלת עכשיו מול אופ"א ומנסה להשיג אישור להכניסו בכל זאת.

ערן זהבי העלה בסטורי שלו באינסטגרם: "בדיקות הקורונה והתקנות בכדורגל הן בולשיט מסריח". אם זהבי וטזה היו טסים עם חבריהם לקפריסין, כל פ.ס.וו הייתה צריכה להיכנס לבידוד באי, כך אמר מאמן הקבוצה רוג'ר שמידט. לכן, אנשי המועדון החליטו לא לקחת איתם את שני השחקנים. הטיסה של פ.ס.וו הייתה אמורה לצאת ב-10:00 בבוקר מהולנד ושבע דקות לפני כן זהבי וטזה הורדו מהמטוס. לפי המאמן, הממשלה הקפריסאית יצרה קשר עם אופ"א והודיעה שהשניים לא יוכלו להיכנס.

במסיבת העיתונאים הודיע שמידט כי במועדון כועסים על ההתנהלות והמועדון מנסה למצוא פתרון יחד עם אופ"א, כך ששני השחקנים יוכלו לטוס ביום חמישי. לפי המאמן, הסיכויים לכך קטנים מאוד.

ערן זהבי, שחקנה הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
לא הורשה להיכנס לקפריסין. זהבי בשדה התעופה לפני הטיסה היום/GettyImages
הסטורי של ערן זהבי על הקורונה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי העצבני של ערן זהבי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

ההולנדים כתבו: "קפריסין משתמשת בפרוטוקולים שונים מאלה שנהוגים בהולנד ובאופ"א. פ.ס.וו איינדהובן ואופ"א קיבלו רק אתמול את ההודעה בנושא. שני הצדדים עובדים עכשיו על מנת לשכנע את הקפריסאים שהשחקנים הושארו מאחור באיינדהובן לא בצדק".

כזכור, זהבי נמצא חיובי לקורונה בשבת שעברה וחזר לאימונים כבר אחרי ארבעה ימים, אבל עדיין לא היה בסגל למשחק מול גרנאדה בחמישי שעבר בליגה האירופית. עם זאת, הוא חזר במשחק הליגה האחרון ושיחק בהפסד 2:1 לוויטסה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully