וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בכדורגל ההולנדי מהקורונה: "מה אם מישהו מאיתנו יגיע לטיפול נמרץ?"

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט: "אני מודאג, אי אפשר לשלוט במגפה הזאת". שחקן NAC ברדה: "הדבקתי את אשתי והיא כמעט מתה"

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו אינהובן 1:2/באדיבות ספורט 1

בבוקר שאחרי ההפסד 2:1 המאכזב לוויטסה, עוסקים בפ.ס.וו איינדהובן בשני דברים עיקריים: החלטת השיפוט מעוררת המחלוקת בתוספת הזמן, ונגיף הקורונה ששיבש את ההכנות של הקבוצה. ערן זהבי, שסבל גם מזה וגם זה, דווקא בחר בגישה מפויסת יותר באשר לעבירה של אלי דסה בתוספת הזמן - עבירה שגררה שריקה לפנדל, אך בוטלה לאחר התייעצות עם ה-VAR.

"לא צריך להאשים אחד את השני וצריך לכבד את השופט", אמר הכוכב הישראלי, על רקע התלונות הרבות של מאמנו. "אני חושב שהשופט קיבל החלטה לא נכונה, אבל אני אף פעם לא מטריד את עצמי עם שופטים. אולי הוא ישתפר בעתיד, אולי זה יעזור לו, בכל מקרה לנו אסור לחשוב על זה כרגע". רוג'ר שמידט, שהביע אמש ביקורת חריפה כנגד השיפוט, אמר על הישראלי: "הוא ג'נטלמן אמיתי".

ומכאן, לקורונה. מתוך 27 הסגל הבכיר של פ.ס.וו, שמונה נדבקו בנגיף בשבועות האחרונים, כולל זהבי. "אני מודאג מהבריאות של שחקני ומשפחותיהם", אמר שמידט. "מה יקרה אם מישהו מאיתנו יצטרך ללכת לבית החולים, אפילו לטיפול נמרץ? האם עדיין נמשיך לשחק כדורגל? אנחנו יכולים לעשות הכל ולציית לכל החוקים, ועדיין היו שלושה מקרים חדשים. אי אפשר לשלוט במגפה הזאת". בתקשורת ההולנדית העבירו ביקורת מרומזת על נהלי הליגה: לתוצאות הבדיקות לוקח יממה שלמה להגיע, וכתוצאה, שחקנים שבדיעבד נמצאו כחיוביים התאמנו עם פ.ס.וו בשבועות האחרונים, והדביקו אחרים.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Prestige/Soccrates, GettyImages
תקופה לא פשוטה לאף אחד. זהבי/GettyImages, Prestige/Soccrates

אבל החששות קיימים לא רק בפ.ס.וו, כי אם בכל רחבי הליגה ההולנדית. באלקמאר, למשל, נרשמו כבר 15 חולים והמאמן ארנה סלוט הודה: "אני מודאג מאוד. קודם כל מבריאות השחקנים, אבל יש לנו גם אנשי צוות מעט מבוגרים יותר, ויש גם את המשפחות".

שחקן NAC ברדה, לקס אימרס, שגם כן הוכתה בשבועות האחרונים, סיפר: "העברתי את הקורונה לאשתי, והיא כמעט מתה כתוצאה מכך. היא לא הצליחה לנשום והובהלה לבית החולים. יש לי חברים לקבוצה שחזרו לאימונים, אבל הם מתנשמים בכבדות וחווים קוצר נשימה. הווירוס הזה מרוקן את הגוף, זה מסוכן".

זהבי עצמו התייחס לנושא אמש ואמר: "אני מרגיש טוב, 100 אחוז, גם עם הקורונה הרגשתי טוב ורציתי לשחק, לא היו לי סימפטומים. גם שיחקתי עם נבחרת ישראל, והייתי לא רע. אבל זה לא בידיים שלנו. ההשפעה המנטלית היא גדולה יותר משאנשים מבינים. אתה חושש מכל בדיקה. אני לא מקנא במאמן שלנו, אי אפשר להתכונן, כל הזמן צריך לחכות לתוצאות בדיקות. אני מקווה שזה יסתיים בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully