וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: דונארומה נדבק, חקירה נפתחה נגד כריסטיאנו רונאלדו

השוער השני טטארושאנו צפוי לפתוח מול רומא, גם ינס פטר האוגה נדבק וייעדר. שר הספורט נגד כוכב יובה: "היציאה מאיטליה לא היתה חוקית"

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

ערב המשחק המרתק מול רומא, הודיעה מילאן על שני נדבקים חדשים בקורונה: ג'אנלואיג'י דונארומה ויינס פטר האוגה, לצד שלושה אנשי צוות. על כן, צפוי צ'יפריאן טטארושאנו, הרומני בן ה-34, לפתוח בין הקורות הערב. האוגה בן ה-21, שפתח העונה שלוש פעמים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, היה מיועד לעלות מהספסל מול הג'אלורוסי.

"כל הנדבקים אסימפטומטיים ונכנסו לבידוד", הודיעו במילאן. "היום כל הקבוצה עברה בדיקות נוספות, בהתאם לנהלים, ולא נמצאו נדבקים חדשים".

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. רויטרס
צרות במילאן. דונארומה/רויטרס

שר הספורט של איטליה נגד כריסטיאנו רונאלדו. וינצנ'זו ספאדפורה כבר התבטא לא פעם נגד ההתנהלות של כוכב יובנטוס בזמן הקורונה, וכעת הוא מחריף את המאבק. ספאדפורה כבר טען שחזרתו של רונאלדו לאיטליה אחרי שנמצא חיובי לקורונה, לא הייתה הולמת גם אם הייתה חוקית. עכשיו הוא טוען שנפתחה נגד CR7 חקירה מסיבה אחרת: לטענתו, רונאלדו עבר על חוקי הקורונה של איטליה כשטס לפורטוגל כדי להצטרף לנבחרת - למרות ששחקני יובנטוס נדרשו להישאר במעין "בועה" נפרדת במשך אותם ימים.

"בדרכו החוצה מאיטליה, רונאלדו זלזל בהנחיות", אמר ספאדפורה ל-RAI, "נפתחה נגדו חקירה, והיא תוכיח את הטענות שלי". ספאדפורה כבר השתלח ברונאלדו בהזדמנויות אחרות, כאמור. את העובדה שטס מפורטוגל לאיטליה במטוס פרטי בזמן שאומת כחיובי לקורונה, הגדיר השר כ"התנהלות שחצנית וחסרת כבוד". רונאלדו הגיב לפני כמה ימים והתעקש: "לא עברתי על החוקים. זה שקר אחד גדול. כשחזרתי מפורטוגל לאיטליה, היו לי את כל האישורים הנדרשים. הגעתי במטוס פרטי ולא באתי במגע עם אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully