וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: רפאלוב חזר לכבוש, ניצחון לסולומון במשחק העונה, בישולים לסבע ולאלחמיד

עודכן לאחרונה: 8.11.2020 / 21:47

שחטאר הביסה 0:3 את דינמו קייב, 38 דקות לישראלי. קשרה ההתקפי של אנטוורפן מצא את הרשת בפעם השישית העונה ב-1:1 מול סטנדרד ליאז'. צפו במסירה הנהדרת של סבע, אלחמיד שיחק 20 דקות ב-1:4 של סלטיק על מאת'רוול, 90 דקות לביטון. שער לצ'יבוטה ב-0:3 של לודוגורץ

תקציר ה-0:1 של אנטוורפן על טוטנהאם, ושער הניצחון של ליאור רפאלוב/ספורט 1

ליאור רפאלוב חזר ללהוט. אחרי ששבת מהבקעה בשני המשחקים האחרונים של אנטוורפן (שהפסידה בשניהם 1:0), מצא הקשר הישראלי את הרשת בפעם השישית העונה והרביעית בליגה הבלגית כשנגח מצוין מ-11 מטר לרשת של סטנדרד ליאז' בדקה ה-10 והעלה את קבוצתו ליתרון מוקדם. עדן שמיר המחלים מקורונה עדיין לא נכלל בסגל של האורחת, שהצליחה לחלץ נקודה עם 1:1 בסיום.

* שחטאר דונייצק ספגה תבוסה קשה במהלך השבוע החולף מול בורוסיה מנשנגלדבאך במסגרת ליגת האלופות, והיום התארחה אצל דינמו קייב למשחק העונה של הליגה האוקראינית. המארחת הגיעה ללא שישה משחקניה שנמצאו חיוביים לקורונה וראתה כיצד ג'וניור מוראלס נהנה מבישול של דודו כדי להוריד את שחטאר ביתרון 0:1 להפסקת המחצית. דינמו איבדה את סרגיי סיודורצ'וק שהורחק באדום ישיר וספגה עוד שני שערים במחצית השנייה בדרך לתבוסה 3:0. מנור סולומון פתח על הספסל, ונכנס כמחליף בדקה ה-52.

* סלטיק התאוששה מהתבוסה הביתית 4:1 לספרטה פראג עם ניצחון חוץ 1:4 על מאת'רוול בליגה הסקוטית. ניר ביטון פתח והשלים 90 דקות, חאתם עבד אלחמיד עלה מהספסל בדקה ה-70 ובישל את השער השלישי של קבוצתו ושל מוחמד אליונוסי שהשלים שלושער (8, 27, 76) לפני שאוליבייה נצ'אם חתם את התוצאה (86).

* ג'וזף גנדה השלים 90 דקות במדי אדמירה וקר, שנותרה במקום האחרון בליגה האוסטרית עם ארבע נקודות בלבד אחרי תבוסה 4:0 בחוץ מול לאסק לינץ במחזור השביעי.

ליאור רפאלוב. GettyImages
עוד מסר לרוטנשטיינר. ליאור רפאלוב/GettyImages

* דיא סבע רשם את הבישול השני שלו באיחוד האמירויות, כשסיפק כדור עומק מבריק לסבסטיאן טגליאבואה בדקה ה-31. אל נאסר שלו הביסה 0:3 את חאטה, סבע הוחלף בדקה ה-62.

* לודוגורץ הביסה 0:3 את צסק"א סופיה השלישית ופתחה מיריבתה פער של שבע נקודות בליגה הבולגרית. מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-59 וכבש את השער השני של קבוצתו שש דקות לאחר מכן.

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר על אי זימון רפאלוב: "אין פוליטיקה בנבחרת. זה בולשיט"

לכתבה המלאה

צפו בבישול של סבע

* דור מיכה פתח בהרכב אנורתוזיס וסייע לה לנצח את א.א.ק לרנקה 0:1 במסגרת הליגה הקפריסאית. קשר מכבי תל אביב לשעבר הוחלף בדקה ה-60, בעוד אסף צור בילה את 90 הדקות על הספסל.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בהרכב זוריה לוגנסק ב-0:0 הביתי מול וורסקלה בליגה האוקראינית. מקס גרצ'קין הפצוע לא נכלל בסגל.

* מוחמד עוואד נותר על הספסל למשך 90 הדקות, לך פוזנן הפסידה 2:1 ללגיה ורשה בליגה הפולנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully