וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר על אי זימון רפאלוב: "אין פוליטיקה בנבחרת. זה בולשיט"

6.11.2020 / 9:39

קשר אנטוורפן הלוהט לא זומן למשחקים מול נורבגיה, צ'כיה וסקוטלנד, המאמן הגיב לביקורות והסביר: "אני עוקב אחריו מקרוב, אבל לא אזמן אותו כדי לשבת על הספסל". טואטחה ויונתן כהן חזרו לסגל, גם דיא סבע, עופרי ארד, עילאי אלמקייס ולואי טהא בחוץ

מונס דאבור כובש צמד מול סלובן ליברץ/ספורט 1

וילי רוטנשטיינר פרסם הבוקר (שישי) את סגל נבחרת ישראל למשחק הידידות מול נורבגיה ומשחקי ליגת האומות מול צ'כיה וסקוטלנד בהמשך החודש. הסגל כולל את טאלב טואטחה שחוזר לנבחרת אחרי ההצטרפות למכבי חיפה וכן את יונתן כהן שחזר אף הוא אחרי היעדרות קצרה. לעומתם, דיא סבע ודן ביטון לא זומנו, וגם עופרי ארד, לואי טהא ועילאי אלמקייס בחוץ לעומת הסגל הקודם. גם ליאור רפאלוב שנמצא בכושר שיא בבלגיה, שוב נשאר מחוץ לסגל. כמובן שהסגל כולל גם את השחקנים הבכירים ערן זהבי, מונס דאבור, מנור סולומון, שון וייסמן ועוד.

גם אריאל הרוש שנשאר ללא קבוצה זמן רב, ממשיך לקבל קרדיט ונכלל בסגל. בסך הכל הסגל מונה 10 ליגיונרים, שבעה שחקנים ממכבי תל אביב, ארבעה ממכבי חיפה ושניים מבית"ר ירושלים, כשלראשונה אחרי זמן רב הפועל באר שבע לא שלחה נציג.

סגל נבחרת ישראל. באדיבות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הסגל המלא של הנבחרת/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות לכדורגל
מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. רויטרס
רצף משחקים חדש, ציפיות חדשות. רוטנשטיינר/רויטרס

מיד לאחר פרסום הסגל, ערך רוטנשטיינר מסיבת עיתונאים. "המטרה שלנו היא להישאר בדרג ב' ולכן אנחנו חייבים לקחת נקודות בליגת האומות", אמר. "נפתח בנורבגיה במשחק ידידות שיכין אותנו למשחק בצ'כיה. אנחנו מתקדמים אבל צריכים להתמיד ביכולת טובה. אנחנו מתקדמים בכיבוש שערים וצריכים לספוג פחות שערים בממוצע".

רוטנשטיינר הוסיף על אי זמונו של ליאור רפאלוב: "רפאלוב לא בסגל. אני מעריך אותו. אני רואה כל משחק שלו כולל השער מול טוטנהאם. יש לנו בהתקפה חלוצים כמו ערן זהבי, מונאס, וייסמן ומנור סולומון שמשחק התקפי. אני לא אזמין את רפאלוב כדי להיות על הספסל. בשבילי הוא לא שחקן לספסל ויש לי עדיפות לשחקנים אחרים בהתקפה". רוטנשטיינר הגיב על הרמיזות של דודו דהאן, סוכנו של רפאלוב, לפיהן אי הזימון נובע מסיבות פוליטיות: "זה בולשיט, אין פוליטיקה בנבחרת ישראל".

רוטנשטיינר הגיב גם לסוגיית השוער, שנותרה פתוחה: "אני מאוד מקווה שאריאל הרוש ימצא בקרוב קבוצה. לא הבנתי למה עשו סיפור ממה שאמרתי על מרציאנו. במשחק הידידות בנורבגיה אולי אתן הזדמנות לשוער אחר. עדיין לא החלטנו. הכול פתוח".

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
רוטנשטיינר דוחה את הביקורות: אי זימון רפאלוב לא פוליטי/רויטרס

רוטנשטיינר הוסיף: "לגבי מרקוס רוגן, שקלתי לקחת פסיכולוג ספורט אחר במקומו, אבל החלטתי לא לעשות את זה כי אין לנו הרבה זמן. אנחנו נמשיך בלי מרקוס".

הנבחרת תתארח אצל נורבגיה באוסלו ביום רביעי הקרוב, כשהיריבה החזקה תציג סוללה של כוכבים, כולל הסופרסטאר של דורטמונד ארלינג הולאנד וקשר ריאל מדריד מרטין אודגור. כעבור ארבעה ימים תתארח ישראל אצל צ'כיה במסגרת ליגת האומות, ותנסה להפתיע ולגמול לה על ההפסד 2:1 בחיפה בחודש שעבר. את פגרת הנבחרות תחתום ישראל עם משחק ביתי מול סקוטלנד ביום רביעי הבא באצטדיון נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully