וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "צריך לבטל את משחקי הנבחרות בתקופת הקורונה"

בלם סלטיק שנדבק כששהה עם נבחרת ישראל: "בקבוצה אתה חי בבועה. בנבחרת כמעט בלתי אפשרי לשלוט בווירוס. הוא בכל מקום"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:4/ספורט 1

"אם זו הייתה החלטה שלי, הייתי מבטל את משחקי הנבחרות בתקופה הזו. אבל אני לא קובע ואין לי יותר מדי מה לעשות". כך אומר שחקן סלטיק ונבחרת ישראל, ניר ביטון בריאיון בסקוטלנד, בהתייחס להדבקות הקורונה הרבות בפגרת הנבחרות האחרונה.

ביטון נדבק בקורונה כששהה עם נבחרת ישראל בסקוטלנד, בדיוק כמו חברו לקבוצה חאתם עבד אלחמיד. בסלטיק השמיעו באותם ימים ביקורת חריפה אחרי שגם החלוץ אודסון אדואר נדבק במהלך המשימה הלאומית עם הנבחרת הצעירה של צרפת והקשר ריאן כריסטי נשלח לבידוד כששהה עם נבחרת סקוטלנד.

"מאז שחזרנו לפעילות ביוני, אנחנו בבועה", סיפר ביטון, "אנחנו לא רשאים לאכול במסעדות, אסור לנו לארח אנשים בבית. במשך ארבעה-חמישה חודשים אנחנו חיים בתוך מעגל קטן ואתה יוצא ממנו כשאתה מצטרף לנבחרת. אתה פוגש עוד שחקנים שמגיעים מליגות שונות בעולם ואתה לא יודע איפה כל אחד מהם היה".

שחקן נבחרת ישראל ניר ביטון עם ערן זהבי, איתן טיבי. רויטרס
"בבוקר איבדתי את חוש הטעם וחוש הריח. עד הערב זה כבר תקף אותי מכל כיוון". ביטון/רויטרס

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בסלטיק מתכוונים להערים קשיים על ההתאחדות לכדורגל של ישראל כשזו תשלח את הזימון הצפוי לביטון ואלחמיד למשחק הידידות נגד נורבגיה ומשחקי ליגת האומות מול צ'כיה וסקוטלנד. "זה כאילו נמצא בכל מקום", הוסיף ביטון, "צריך להיות בר מזל כדי לא להידבק. כמעט בלתי אפשרי לשלוט בווירוס כשאתה עם הנבחרת ומתערבב עם כל כך הרבה אנשים. זה מאוד שונה מלחיות בתוך בועה. לנו, השחקנים, אין הרבה מה לעשות. אנחנו עושים מה שאומרים לנו. אם מזמינים אותנו לנבחרת, אנחנו הולכים לנבחרת".

על ימי המחלה סיפר הבלם: "התעוררתי בבית המלון בוקר אחרי המשחק בין ישראל לסקוטלנד בלי חוש טעם וחוש ריח. ניגשתי לבצע בדיקה והיא חזרה חיובית. עד הלילה זה כבר תקף אותי מכל כיוון אפשרי. היה לי חום, השרירים והראש כאבו לי, זה פגע בי קשה ועבר אחרי שלושה-ארבעה ימים. לא הייתי אומר שזה מפחיד, אבל לא נעים להרגיש שאתה לא יודע איך זה יתפתח. כשאתה נדבק אתה הולך אל הלא נודע, אבל אני שמח שזה מאחורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully