וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של ערן זהבי סופג ביקורת חריפה בהולנד: "גרמני בכיין"

הפרשנים לא אהבו את התלונות של רוג'ר שמידט אחרי התבוסה של פ.ס.וו לפאוק וקטלו לפני הדרבי מול וילם 2 (21:00, ספורט 1): "הציגו לנו אותו כמחולל ניסים ופתאום יש לו פתרון לכל דבר"

תקציר: פאוק סלוניקי - פ.ס.וו איינדהובן 1:4/ספורט 1

מאמנו של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, רוג'ר שמידט, ממשיך לספוג ביקורת חריפה אחרי התבוסה של הקבוצה 4:1 לפאוק סלוניקי בליגה האירופית ביום חמישי. הערב (ראשון, 21:00, ספורט1) פ.ס.וו תארח את וילם 2 לדרבי בין הקבוצות של שתי הערים הגדולות של מחוז בראבנט, איינדהובן וטילבורח, אבל הדי התבוסה ביוון עדיין נשמעים.

בתכנית הפופולארית Veronica Inside קרעו את שמידט לגזרים בסוף השבוע, אחרי שהמאמן הגרמני התלונן על הלו"ז של קבוצתו והסביר שהעומס וההיעדרויות של שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה, הקשה מאוד ביוון.

"הגרמני הבכיין הזה... הוא בעצם מאשים את ההתאחדות לכדורגל של הולנד בזה שפ.ס.וו הייתה צריכה לפגוש את פאוק סלוניקי אחרי משחק מאוד קשה מול דן האח ארבעה ימים לפני כן", אמר בציניות כדורגלן העבר והפרשן הקונטברסלי בהווה, יוהאן דרקסן, "האדון הזה הוצג לנו כמאמן מחולל ניסים שיודע ללחוץ את היריבות שלו ועכשיו יש לו פיתרון לכל דבר. הוא וטון חברנדס (מנכ"ל המועדון) הפכו את פ.ס.וו בתוך שבוע אחד למועדון שלא מפסיק להתלונן. איזה בכיינים".

רנה ואן דר חייפ ששיחק בפ.ס.וו בשנים 1984-1987 וגם לבש את מדי נבחרת הולנד הוסיף: "כל המאמנים האלו הולכים לדבר הרבה על הקורונה. אבל אם יש לך סגל מלא או לא, אם יש לך חולים או אין לך, אם חסרים לך שחקנים או לא - אתה לא אמור לספוג ארבעה שערים בתוך רבע שעה, נכון?".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם אוליבייה בוסקאלי. GettyImages
"בלם חסר תועלת". אוליבייה בוסקאלי עם ערן זהבי/GettyImages

דרקסן ביקר גם שחקנים בקבוצה: "הגרמני (שמידט) פתאום גילה את אוליבייה בוסקאלי ומי החולייה החלשה של פ.ס.וו בכל משחק? הוא איטי ומפספס כדורים, בלם חסר תועלת. ריאן תומאס טכני, אבל לא שחקן שאפשר לצאת איתו למלחמה. והשוער איבון אמבוגו? לא במקרה הוא ישב על הספסל בלייפציג. הוא היה יכול לעצור לפחות שער אחד או שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully