וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד קוטלים את פ.ס.וו ובטוחים: "זהבי לא מסוגל לתת 100 אחוז פעמיים בשבוע"

רוג'ר שמידט טען שהעומס הכריע את שחקניו בתבוסה ביוון, בהולנד לא חסו: החלוץ הישראלי "חייב לתרום יותר", אבל האם המאמן שוחק אותו?

תקציר: פאוק סלוניקי - פ.ס.וו איינדהובן 1:4/ספורט 1

בזמן שבליגה ההולנדית היא מתמודדת בצמרת, פ.ס.וו איינדהובן ממשיכה להתקשות בזירה האירופית. הקבוצה של ערן זהבי ספגה אמש (חמישי) תבוסת 4:1 מידי פאוק סלוניקי ונותרה עם שלוש נקודות בלבד בבית ה' של הליגה האירופית, במשחק שאמור להוות תמרור אזהרה לקבוצה של רוג'ר שמידט.

החלוץ הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-20 גם חגג שער בכורה במשחקו הראשון בשלב הבתים, אחרי שדייק מהנקודה הלבנה. אבל החל מאותו רגע, ההולנדים נעלמו והיוונים כבשו רביעייה.

המאמן רוג'ר שמידט אמר בסיום: "הפסקנו לשחק עוד לפני סוף המחצית הראשונה. עשינו המון טעויות. דיברנו על זה במחצית, אבל זה לא כל כך עזר. בכל מה שקשור להחזקת כדור, לא הצלחנו לייצר שום דבר. גם ההגנה לא תפקדה כמו שצריך. אני חושב שזה קשור בעיקר לחוסר ניסיון, ובאותה נשימה מאמין שאנחנו משלמים עכשיו מחיר על העומס שהיה עלינו בשבועות האחרונים. כל האנרגיות שלנו נעלמו".

ערן זהבי לצד שחקן פ.ס.וו איינדהובן ריאן תומאס. GettyImages
מצפים ממנו ליותר. זהבי אמש/GettyImages

אבל ההסברים של שמידט לא מנעו מהתקשורת ההולנדית לקטול את פ.ס.וו אחרי המשחק. באתר ED כתבו ש"אין שום תירוצים לשמידט. פאוק קבוצה טובה, אבל רחוקה מלהיות קבוצה מהטופ האירופי. לספוג ארבעה שערים מקבוצה כזו, זה תמרור אזהרה מבחינת פ.ס.וו".

בהולנד מתחו ביקורת על בחירת ההרכב של שמידט, ש"שוחק" כביכול חלק מהשחקנים - כולל ערן זהבי. "לא צריך לקחת את השחקנים הוותיקים כמו מריו גצה וערן זהבי לקצה. ברור לחלוטין שגצה שנעדר מהמגרשים זמן ממושך וזהבי שהתמודד עם קורונה, לא מסוגלים לתת מעצמם 100 אחוז פעמיים בשבוע. מצד שני, בטוח שאפשר לצפות מהם ליכולת טובה יותר מזו שהציגו אתמול", הוסיפו ב-ED.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully