וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה ישראלי ב-NBA? "שיקגו שוחחה עם דני אבדיה וים מדר"

כך טען העיתונאי האמריקאי דניאל גרינברג. הבולס מחזיקים בבחירות 4 ו-44 בדראפט הקרוב, בארה"ב ממשיכים לנסות ולפצח את חידת אבדיה

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

שבוע וחצי נותר עד דראפט 2020, והתמונה עדיין לא ממש מתבהרת. בארצות הברית ממשיכים לנתח את המועמדים להיבחר בטופ 5, ובפרט את דני אבדיה. לפי העיתונאי האמריקאי דניאל גרינברג, שיקגו שוחחה לאחרונה לא רק עם אבדיה, כי אם גם עם חברו הטוב ים מדר: "עדיין לא ברור האם השיחות היו בזום או פנים אל פנים, אבל שיקגו יצרה עם שניהם קשר. הבולס הם אחת הקבוצות שהביעו עניין במדר, ככל הנראה בחירת סיבוב שני".

שיקגו מחזיקה בבחירה הרביעית בדראפט ושוקלת ברצינות להשתמש בה כדי לקטוף את אבדיה. לבולס יש גם בחירת סיבוב שני - הבחירה ה-44 - בה הם עשויים לקחת את מדר.

ב"שיקגו סאן טיימס" סקרו את המועמדים הבולטים להיבחר במקום הרביעי - לאמלו בול, אנתוני אדוארדס, ג'יימס ווייסמן ואבדיה - וחרצו כי הישראלי יתאים יותר מכולם: "זו הבחירה ההגיונית ביותר מבחינת מה שחסר לבולס. ברגע שאבדיה יגיע, יהיה אפשר להיפטר מאוטו פורטר בעונה הבאה, בה ירוויח 28 מיליון דולר. הוא הפליימייקר המשני המושלם ל-NBA, הקליעה שלו קצת לא יציבה אבל הוא השתפר. להשיג אותו בבחירה הרביעית ממש לא יהיה פרס ניחומים".

שחקני נבחרת העתודה דני אבדיה, ים מדר. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
שוב ביחד? אבדיה ומדר בנבחרת העתודה/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

מאמן לודוויסבורג דייויד גייל, שחזה בשנים האחרונות בכישרון הצעיר של מכבי תל אביב באירופה, ניתח את יכולותיו לאתר CBS ספורט וניסה לשפוך אור על סוג השחקן שאבדיה יהיה בארצות הברית.

"הוא קצת יותר אתלט משחושבים", אמר. "מבחינתי הוא צריך לשחק כ-4, שם הוא יהיה הרבה יותר יעיל מאשר כ-3. הוא לא יהיה לוקה דונצ'יץ', אבל הוא יכול להוריד כדור, לתקוף את הסל ולהיות אפקטיבי מאוד בעמדה הזו. הקליעה שלו השתפרה מאוד. הוא לא יהיה קייל קורבר או דירק נוביצקי, אבל מבחינתי, לא צריך לחשוש לזריקה שלו. הוא יצטרך קצת זמן, כמו שהיה לדמאר דרוזן - הוא לא היה מסוגל לקלוע בכלל כשיצא מהקולג', ואז הפך לאחד הקלעים הטובים ביותר מחצי מרחק. אני חושב שאבדיה ישתפר ויהפוך לקלעי מסוכן".

"אני מאוד אוהב אותו חושב שהוא יהיה שחקן NBA טוב מאוד", הוסיף גייל. "אני לא יודע אם הוא בחירה טופ 3, אם הייתי צריך לנחש כנראה שהייתי אומר 4-7, אבל בסופו של דבר יכול להיות שתהיה לו את אחת הקריירות הטובות ביותר במחזור הזה".

מומחה הדראפט של ESPN צ'אד פורד הציב את אבדיה במקום החמישי בתחזית האחרונה שלו, שם אמורה לבחור קליבלנד. "קליבלנד קבוצה מוזרה, היא מאוד מתלבטת בין אבדיה ואייזק אוקורו", כתב. "אבדיה בלי ספק מוכשר יותר התקפית, אבל יכול להיות שאוקורו הוא השומר הטוב ביותר בדראפט. אני לא יודע על מי הם יחליטו, אבל אופתע מאוד אם זה יהיה שחקן אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully