וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד זאיון או תחת פופוביץ'? האופציות הפחות מדוברות של דני אבדיה ב-NBA

בארצות הברית ניתחו את הקבוצות שיתאימו לישראלי אם לא ייבחר בעשירייה הראשונה. ביוטה החמיאו לים מדר: "מזכיר את דרון וויליאמס"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

הדראפט שייערך ב-18 בנובמבר מתקרב, ובארצות הברית עוסקים בהרחבה במועמדים לבחירה, כולל דני אבדיה וים מדר הישראלים. אמש (שבת) ניתח הכתב בן אנדרסון את ההתאמה של מדר ליוטה, שמחזיקה בבחירה ה-23 בסיבוב הראשון.

"מדר הוא רכז סופר אגרסיבי שניחן בחוש מיוחד למשחק בשני צידי המגרש", כתב אנדרסון, שסקר שורה של שחקנים שלא מוזכרים כמי שייבחרו בסיבוב הראשון, אולם לדעתו ראויים לכך. "התקפית, מדר מזכיר את דרון וויליאמס, למרות שאין לו את הכוח הפיזי של גארד יוטה לשעבר כדי לאמלל גארדים יריבים. יש למדר שליטה נהדרת בכדור, קרוסאובר מצוין, והוא אוהב לשחק בפיק אנד רול. יש לו נטייה להעדיף מהלכים הרפתקניים במקום לעשות את הפעולות הפשוטות, בשני צידי המגרש, אבל יש לו פוטנציאל גבוה".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
שניהם ייבחרו בסיבוב הראשון? אבדיה ומדר/דני מרון

ברשת CBS עברו קבוצה אחר קבוצה והתאימו לה את השחקן שהכי מתאים מבחינת צרכים מיידים. לצד האזכורים הקבועים של אבדיה בהקשר של ההתאמה לשיקגו, קליבלנד וגולדן סטייט, הוזכרו גם מספר קבוצות שמחזיקות בבחירות נמוכות יותר אבל יכולות להתאים לאבדיה.

בנוגע להתאמה של אבדיה לניו אורלינס נכתב: "ייתכן שאבדיה יילקח הרבה לפני שהפליקנס יבחרו בבחירה ה-13, אבל הוא יכול להתאים להם מאוד, עם יכולות הובלת הכדור שלו והקליעה מבחוץ".

על ההתאמה של אבדיה לניו יורק ניקס שתבחר שמינית נכתב: "הוא יכול להוסיף לניקס אופציה על פורוורד עם יכולות של רכז, ויכול לעזור לרווח את המגרש עבור אר ג'יי בארט אם ישפר את הקליעה מבחוץ".

על ההתאמה לסן אנטוניו: "לאבדיה יש סגנון משחק ומנטליות ספרסיים - הוא שחקן עם הבנת כדורסל נהדרת וגישה חיובית למשחק. סן אנטוניו תצטרך הרבה מזל כדי לבחור בו בבחירה ה-11, אבל הוא מסוגל להתאים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully