וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה, דטרויט, קליבלנד ומילווקי דיברו עם דני אבדיה, שחולם על גולדן סטייט

ב"אתלטיק" טוענים שהישראלי רוצה להגיע לווריירס. ב"דה רינגר" מדווחים: "הוא עשוי להיות הפליימייקר ששיקגו מחפשת"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

שבועיים ויום נותרו עד דראפט 2020. בתחזית החדשה שפורסמה היום (שלישי) ב"דה רינגר", העריך העיתונאי קווין אוקונור כי דני אבדיה ייבחר במקום הרביעי, על ידי שיקגו. בעבר צפה אוקנור כי גולדן סטייט תיקח את הישראלי כבר בבחירה השנייה, אך כעת הוא משדך לווריירס דווקא את הסנטר ג'יימס ווייסמן.

"אם לאמלו בול עדיין יהיה על הלוח, צפו שהטלפונים של שיקגו יצלצלו ועל הקו יהיו קבוצות כמו ניו יורק, דטרויט ועוד כמה שמחפשות פליימייקר", כתב אוקונור. "גם הבולס עשויים לקחת את בול, אבל מספר מקורות אמרו לי בשבוע האחרון שהם שומעים שאבדיה יכול להיות הפליימייקר בו הבולס חושקים. זה בהחלט יהיה הגיוני. לבוס החדש ארתוראס קרנישובאס יש השפעה חדשה על ההיסטוריה של דנבר בבחירת כישרונות בינלאומיים, ואבדיה נראה כמו התאמה טבעית לכישרון שיש כרגע בשיקגו. הוא חכם ותמיד משחק עם מנטליות מנצחת. אם הקליעה שלו תשתפר, הוא יוכל להתברר כשחקן הטוב ביותר בדראפט".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן מכבי אשדוד פול סטול. דני מרון
רשימת המחזרות ארוכה. אבדיה/דני מרון

לפי "האתלטיק", רבות דובר על האימון של אבדיה עבור גולדן סטייט, אך הווריירס ממש לא היחידים שזכו לצפות בו מקרוב. אטלנטה, דטרויט, קליבלנד, סן אנטוניו ואפילו מילווקי שוחחו עם הישראלי הצעיר, כשעל פי הדיווח, שלוש הראשונות הן המחזרות הגדולות ביותר אחר הישראלי, בהתחשב בכך שכולן יבחרו בטופ 10 (קליבלנד 5, אטלנטה 6, דטרויט 7). סן אנטוניו תבחר 11, והבאקס רק 24.

גולדן סטייט, כך נכתב, היא היעד המועדף על אבדיה, אם צריך היה לבחור: "הוא בלי ספק לא לבד בהעדפה הזו, גולדן סטייט לא בוחרת בדרך כלל כל כך גבוה בדראפט. היא עדיין נתפסת כמועדון צמרת, וזו דרך קוסמת יותר מאשר לשחק בקבוצה בינונית ולחכות שתהפוך טובה יותר".

עם זאת, כותב הכתבה - אית'ן שטראוס - לא השתכנע לגמרי בפוטנציאל של אבדיה: "עד כמה שאני אוהב את ג'ו אינגלס, הוא לא בדיוק מה שאתה רוצה בבחירת דראפט גבוהה. קבוצות שנפגשות איתו כן הופתעו מהגודל שלו. אני ויתר אנשי האתלטיק חושבים שהווריירס יבחרו בווייסמן, הוא גדול מדי ומוכשר מדי ומשחק בעמדה שחסרה לגולדן סטייט. השאלה היא מה הם ויתר הקבוצות שבוחרות גבוה מחפשות - פליימייקר מסקרן כמו אבדיה, או הביטחון שנותן ווייסמן. בקרוב נגלה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully