וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדעות חלוקות: שניים מהפרשנים הבכירים בארה"ב מתווכחים בנוגע לאבדיה

ג'ון הולינג'ר דירג את הישראלי במקום ה-16 בלבד, צ'אד פורד דווקא אופטימי. דיווח: אבדיה התאמן לא רק עבור גולדן סטייט

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

שלושה שבועות נותרו עד דראפט 2020, וכעת הגיע תורם של שניים מהמומחים הגדולים ביותר בתחום לחוות דעתם. צ'אד פורד וג'ון הולינג'ר ניתחו את דני אבדיה בפודקאסט של הראשון, והביעו דעות חלוקות בנוגע לכישרון הישראלי הצעיר.

הולינג'ר, שעבד גם בצוות הניהולי של ממפיס, נשמע ספקן מאוד וסיפר שאבדיה מדורג אצלו במקום ה-16 בלבד: "אני לא מצליח להתלהב ממנו. אני לא חושב שהליגה הישראלית מאוד חזקה. הוא אמנם גבוה יחסית ומסוגל להוליך כדור, אבל הוא חייב להיות מסוגל לקלוע. אני לא רואה איך הוא הופך לשחקן NBA טוב בלי להיות קלעי טוב, וכרגע הוא לא. זה קצת מדאיג".

צ'אד פורד דווקא יותר אופטימי. "יש הרבה הייפ סביבו", אמר מומחה הדראפט של ESPN. "כולם אוהבים את הגישה שלו, הוא אולטרה-אגרסיבי, יש לו טונות של ביטחון עצמי. אבל זה נכון - כדי להצטיין ב-NBA הוא חייב להיות קלעי שלשות טובות. בלי ספק מדברים עליו בהקשר של בחירות 4-5-6, לא מצאתי קבוצה שדירגה אותה מחוץ לטופ 10".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד ועוד תחזיות. אבדיה/דני מרון

בארצות הברית דווח לפני מספר ימים שאבדיה הרשים מאוד באימון הפרטי שלו בגולדן סטייט, אולם לפי התקשורת בקליבלנד לא רק הווריירס זכו להתרשם מהישראלי. "הוא התאמן אצל מספר קבוצות שיבחרו בטופ 10", כתב כריס פידור מ-Cleveland.com, "הקבס קצת לחוצים, כי הוא מתכנן לחזור לישראל בשבועות הקרובים. הם מקווים להצליח לפגוש אותו בקרוב".

במוק דראפט האחרון של "דה רינגר", הציב העיתונאי קווין אוקונור את אבדיה במקום השלישי, שם לטענתו תבחר מינסוטה (לאחר טרייד עם שארלוט, שעל פי דיווחים תנסה להשיג את הבחירה הראשונה). אשר לרשימת השחקנים הטובים ביותר בדראפט, אוקנור דירג את אבדיה במקום הרביעי, ואת ים מדר במקום ה-40.

"מנהל מאחת הקבוצות שתבחר בטופ 10 ציין את אבדיה כהימור הטוב ביותר להפר את הטופ 3 עליהם חשבנו - אנתוני אדוארדס, לאמלו בול וג'יימס ווייסמן", נכתב ב"פורבס". "בין אם הווריירס יבחרו בו במקום השני או לא, כלל לא בטוח שזו תהיה השלישייה הראשונה. המניה של אבדיה, שנמצאת בעליה, עשויה לשנות זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully