וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן שמזלזל בדני אבדיה: "מה כבר אפשר לצפות ממי שקלע 4 נקודות ביורוליג?"

אחרי הדיווחים על ההתלהבות של גולדן סטייט מהישראלי, ניק רייט מ"פוקס" מבקר: "דיברו על להביא את יאניס או בראדלי ביל, בסוף יביאו בחור אלמוני מישראל. איתו הם לא ייאבקו על אליפות בזמן הקרוב"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

ה-16 בנובמבר עדיין רחוק, אבל בארצות הברית כבר מתייחסים ברצינות לאפשרות שגולדן סטייט תנצל את הבחירה השנייה בדראפט כדי לבחור בדני אבדיה. אחרי הדיווחים לפיהם הווריירס "נדהמו" מהיכולות ומהאופי של הכישרון הישראלי הצעיר אחרי סדרת אימונים אישיים שערכו לו באטלנטה, מגיע אבדיה לשולחן הניתוחים באולפנים - ויש כבר מי שמזלזל מבלי להכיר אותו.

"עד לא מזמן הווריירס דיברו על האפשרות להשתמש בבחירה השנייה בדראפט כדי להנדס חבילה שתביא את יאניס. היה ברור שזה בלתי אפשרי, אז הם אמרו לעצמם - מה לגבי חבילה על בראדלי ביל? ברור שגם זה לא יכול לקרות, אז עכשיו הם יצטרכו להשתמש בבחירה הזו", אמר פרשן רשת "פוקס" ניק רייט.

"אחרי שראיתי את התחזיות האחרונות של הפרשנים, הכתבים ומומחי הדראפט, אני מבין שהווריירס לא מתכוונים לבחור בג'יימס ווייזמן, אנתוני אדוארדס או לאמלו בול, אלא בבחור אלמוני מישראל, דני אבדיה", המשיך רייט, ואמר בזלזול: "להגנתו, נאמר שהוא כן קלע 4 נקודות בממוצע ביורוליג בשנה שעברה. 4! מה כבר אפשר לצפות ממנו? אז אוהדי גולדן סטייט - אני יודע שאתם מתרגשים מכך שאתם הולכים לחזור למאבק האליפות. אני חושב שאתם צריכים להיות עוד יותר נרגשים ממה שהולך לקרות ב-2024, כי זו כנראה הפעם הבאה שבה באמת תוכלו אולי להתחרות על אליפות".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל גלבוע/גליל טים קולמן. דני מרון
כבר עכשיו יש פרשנים שצריך לגרום להם לאכול את הכובע. אבדיה/דני מרון

הווריירס מתלהבים מכמה פרוספקטים בעת ובעונה אחת, ורחוקים מ"להינעל" על אבדיה בשלב זה. לפי הדיווחים האחרונים, גולדן סטייט ערכה אימונים אישיים גם לג'יימס ווייזמן ואנתוני אדוארדס, שניים מה"מתחרים" של אבדיה בצמרת הדראפט, והגדירו את שניהם כ"מפלצות" אחרי שהתרשמו מהם עמוקות.

אבל גם ב-ESPN דנו אמש באפשרות שגולדן סטייט תבחר את אבדיה, ופאנל מכובד של שחקני עבר ואנשי NBA בעבר שכלל את קנדריק פרקינס, ריצ'רד ג'פרסון ואמין אלהסן, ניתח את האפשרות שזה יקרה.

"זה שום דבר", חרץ פרקינס. "אתם יודעים למה? כי הווריירס הולכים לבחור בג'יימס ווייסמן. זה מה שהם צריכים. הם צריכים סנטר. כן, אני מבין, יכול להיות שהיה (לאבדיה) אימון מרשים מולם. אבל בוב מאיירס היה הסוכן שלי, ואני יודע איך הוא עובד. הוא משחק את המשחקים הללו ואומר שהוא נדהם ממישהו, אבל בסופו של דבר הם הולכים לבחור בווייסמן".

ג'פרסון הסכים שגולדן סטייט תבחר בסנטר (19, 2.16 מ') שהספיק לשחק העונה ארבעה משחקים בלבד במכללת ממפיס: "אני לא חושב שהם יקחו מישהו חוץ מווייסמן, אלא אם מישהו יצוץ לפתע".

אלהסן, שעבד בעבר כחלק מהצוות הניהולי של פיניקס, המליץ גם כן לקחת בעירבון מוגבל את הדיווחים השונים - לא רק בנוגע לאבדיה, כי אם בנוגע לרוב הכשרונות הצעירים בדראפט: "זו התקופה בה כולם אומרים על כולם "הוא הימם אותם". כל מה שאתם שומעים כרגע הולך להתברר בסוף כבולשיט".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully