וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בארה"ב כבר מזהים את ההיסטריה בישראל על דני אבדיה: "9 מיליון אנשים יצפו בו"

ההשוואה לדונצ'יץ', השאלות הקשות והלחץ והציפיות מישראל: אבדיה מודה שיש סביבו "טירוף" לקראת הדראפט אבל ממשיך לחייך

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

בארה"ב ממשיכים לעקוב אחרי דני אבדיה, ובכתבה ב"yahoo" מנסים לנתח את הכדורסלן הישראלי שעל פי כל ההערכות אמור להיבחר גבוה מאוד בדראפט הקרוב. בריאיון עמו אבדיה מספר על ההערצה בישראל, על מוסר האימונים שלו, מתנער שוב מההשוואה ללוקה דונצ'יץ' ומנסה להתייחס ללחצים והציפיות.

אבדיה נשאל על "הטירוף" בישראל סביבו, ואמר: "אין לנו הרבה שחקנים שנבחרו בדראפט, אז עבורי לעשות היסטוריה ולייצג את המדינה שלי, זה מדהים". בכתבה מציינים ש"אומה שלמה של 9 מיליון אנשים יצפו בו, מה שמוסיף לחץ על אבדיה", אבל הוא אומר: "בסופו של דבר אני משחק כדורסל. אני מייצג את המדינה שלי, וכולם מאחוריי ותומכים בי, כך שאני נהנה. אין לחץ עליי".

בכתבה מדווחים כיצד אבדיה מסתובב כאלמוני באטלנטה, לא זוכה למבטים ולא מזוהה, ומנצל את הימים האחרונים של אלמוניות לפני שיהפוך לכדורסלן מפורסם. "ההשוואות המוקדמות ללוקה דונצ'יץ' הן בגלל הדמיון בגודל שלו והיכולת שלו לשחק במספר עמדות", נכתב, "כולם מחפשים את הלוקה הבא, אבל אבדיה מבטל את ההשוואה".

לדבריו, "לוקה יחיד במינו. מה שהוא עשה בשנתיים האחרונות זה לא ייאמן. זו הצהרה עבור ה-NBA, שכדורסל הוא גלובאלי. אני רוצה שתהיה לי את המורשת שלי, ולהראות את היכולת האישית שלי". לא מעט קבוצות עוקבות אחריו ובאות לאטלנטה על מנת לצפות בו בפעולה, ואבדיה אומר ש"אני מקווה להראות לקבוצות איזה שחקן תחרותי אני, כמה אני אוהב לנצח, ואיך אני מאתגר את עצמי".

עוד בוואלה!

פורסים כנף: איך דני אבדיה יתמודד עם ריבוי המשימות ב-NBA?

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
"בסופו של דבר אני משחק כדורסל. אני מייצג את המדינה שלי, וכולם מאחוריי ותומכים בי, כך שאני נהנה. אין לחץ". אבדיה/דני מרון

עדיין לא ברור מי ייבחר ראשון בדראפט. רבים סבורים שזה יהיה לאמלו בול (למרות דיווחים שהוא צונח ברשימה בעקבות ריאיונות גרועים שלו במפגשים עם הקבוצות, וממחיש את התדמית הבעייתית שלו), יש שטוענים שזה יהיה אנתוני אדוארדס שייבחר על ידי מינסוטה. אבל מה שברור זה שהדראפט יהיה שונה מאוד, בלי קהל באולם, בלי שחקנים שממתינים בחדר המתנה, בלי אפשרות ללחוץ את ידו של הקומישינר. על אבדיה זה לא משפיע.

"כולנו עבדנו כל כך קשה בשביל לשמוע את השם שלנו מוכרז, להיות בחדר ההמתנה ולעבור את כל החוויה", הוא מספר, "אבל הדראפט זה הדראפט, ואתה נבחר לשחק בליגה הכי טובה בעולם, כך שזה מרגש בכל מקרה". הוא יודע שהנסיבות שונות וייחודיות, ואומר: "אני מתרגש, אני חי את החלום, ואני כאן בארה"ב מתאמן ועושה את הדבר שאני הכי אוהב. מקווה שהקבוצה שתבחר בי תאמין בי ותיתן לי הזדמנות, ואני אעבוד קשה כדי לנצל את הפוטנציאל שלי. אני חושב שהכל יהיה בסדר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully