וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דני אבדיה התאמן גם עבור סן אנטוניו בשבוע שעבר

עודכן לאחרונה: 2.11.2020 / 21:23

בארה"ב טוענים: הספרס התרשמו מקרוב, אך לא סביר שיישאר עד הבחירה שלהם (11). אחד הבלוגרים של סקרמנטו טען: אבדיה מזכיר את בנדר

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

דני אבדיה התאמן בשבועות האחרונים עבור מספר קבוצות NBA ואחת מהן, כך מסתבר, היא סן אנטוניו, שבחנה אותו מקרוב באטלנטה בשבוע שעבר. הספרס מחזיקים בבחירה ה-11 בדראפט הקרוב, וכדי לבחור באבדיה ככל הנראה יצטרכו לבצע טרייד ולטפס במעלה סדר הבחירות, שכן לפי כל ההערכות הישראלי צפוי להילקח במקומות 2-5. מי שדיווח על האימון של אבדיה עבור הספרס הוא העיתונאי האמריקאי כריס גרנהאם, שמסקר בעיקר את בוסטון. לטענתו, "הסלטיקס לא מתכוונים להיפגש עם אבדיה בשלב זה, לכל המעוניינים".

אנשי סן אנטוניו כבר צפו באבדיה בישראל, כך לפי דיווחים בארצות הברית, והכישרון הצעיר עצמו אפילו זכה להתאמן תחת גרג פופוביץ' במחנה כדורסל ללא גבולות ב-2018. "הוא מאמן גדול", אמר לאחרונה. "התמונה שלי איתו עדיין יושבת על השולחן ואני מביט בה לפעמים. אלה זכרונות נהדרים. הספרס זה מועדון גדול. לאן שלא אגיע אהיה אסיר תודה, אבל זה יהיה מצחיק אם בסוף אשחק אצל פופוביץ'".

ב-ESPN עדכו היום את רשימת 100 השחקנים הטובים ביותר בדראפט שלהם, והשאירו את אבדיה במקום הרביעי כשלפניו ג'יימס וייסמן (3), אנתוני אדוארדס (2) ולאמלו בול (1). ים מדר מדורג במקום ה-50.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל גלבוע/גליל מייקל יאנג. דני מרון
מכיר היטב את הספרס. אבדיה/דני מרון

אי שם בדראפט 2009, סקרמנטו עשתה היסטוריה כשבחרה בבחירה ה-23 בסיבוב הראשון את עומרי כספי - והפכה אותו לישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם. 11 שנים אחרי, האם ההיסטוריה תחזור על עצמה? הקינגס אמנם מחזיקים בבחירה ה-12 בדראפט, על פניו בחירה לא מספיק גבוהה כדי לזכות בשירותיו של דני אבדיה שמוזכר כבחירת טופ חמש, אולם כמו לא מעט קבוצות, גם היא לפי דיווחים עשויה להתעניין באפשרות של טרייד שייתן לה בחירה גבוהה יותר.

הלילה (בין ראשון לשני) הקינגס פרסמו מה שיכול להתפרש כרמז - כששיתפו בחשבון הטוויטר שני פוסטים על אבדיה. "אבדיה נחשב לאחד הישראלים הטובים במשחק, והוא כבר מוכן לבמה הגדולה", כתבו, והוסיפו שלל עובדות טריוויה אודות הישראלי.

עוד בוואלה!

לצד זאיון או תחת פופוביץ'? האופציות הפחות מדוברות של דני אבדיה ב-NBA

לכתבה המלאה

הבלוגר ג'וני קארבר אף השווה בין אבדיה לכספי, וכתב ש"מבחינת נתונים פיזיים, הם דומים מאוד - יש להם את אותו גובה, אותה מוטת ידיים, אותה אתלטיות. לפני שכספי הגיע לליגה, הוא נראה כמו סקורר טוב יותר וכמו שחקן מוכן יותר, גם בכל מה שקשור לקליעה, אגרסיביות ותדירות הזריקות מהעונשין. מצד שני, הפוטנציאל של אבדיה הרבה יותר גבוה", כתב, "אבל נכון לעכשיו, לא מופרך להניח שלאבדיה לא תהיה קריירת NBA טובה כמו של כספי, אלא אם ידביק את הפערים בכל מה שקשור לקליעה".

באותה כתבה קיבל אבדיה השוואה נוספת לשחקן שמוכר במחוזותינו - דראגן בנדר. "כמו בנדר, גם אצל אבדיה חלק גדול מההייפ נבנה סביב היכולות שהראה באליפויות אירופה לגילים צעירים של פיב"א. סטטיסטית, כשהם הגיעו ל-NBA הם היו במקום דומה - מה שאומר שלא מופרך לחשוב שדני יתברר כפלופ בדיוק כמו שבנדר התברר. לאבדיה יש לא מעט יתרונות על בנדר. הוא אתלט טוב יותר, מוסר טוב יותר, ומראה שיפור ניכר יותר בקליעה. כנראה שהוא כישרון גדול יותר מבנדר, אבל קווי הדמיון גדולים מספיק כדי שההשוואה ביניהם תהיה לגיטימית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully