וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון רותח על השיפוט, צ'יקו אופואדו חתם במ.ס. אשדוד

7.11.2020 / 21:08

מאמן מ.ס. אשדוד זעם לאחר ההפסד למכבי חיפה: "חוסר האחידות זועק לשמיים, זה יצא מכל החורים. אלה חבר'ה שבא מהכיתות, לא מהכדורגל". חלוץ מכבי תל אביב לשעבר שב לליגת העל

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

רן בן שמעון סיפק הערב (שבת) מונולוג חריף נגד איגוד השופטים, לאחר שקבוצתו הפסידה 2:1 למכבי חיפה. על סף השריקה למחצית מוסא בגאיוקו ספק פגע בסאן מנחם עם המרפק, דוד פוקסמן התייעץ זמן רב עם מערכת ה-VAR ולבסוף פסק על פנדל, אותו כבש ניקיטה רוקאביציה.

"בושה וחרפה, שהוא רואה 14 פעמים ועדיין נותן את הפנדל הזה", אמר המאמן האשדודי. "איגוד השופטים צריך לתת את הדעת, זה לא נתפס ששבוע אחרי שבוע יש את אותן טעויות לאותן קבוצות, זה יצא מכל החורים".

בן שמעון כעס לא רק על המשחק הערב, כי אם גם על ההחלטות בהפסד 1:0 לבני יהודה במחזור שעבר: "אסור לדבר על ארגון השופטים, אתה מדבר ויושב בחוץ כמה שבועות. אני לא יכול להגיד מה שאני רוצה להגיד. יושב ארז פפיר בניידת, חבר'ה שלא באו מכדורגל ולומדים כדורגל, שורק פנדל שלא היה. וארז פפיר אומר לתת אדום, ושבוע לפני זה ז'וזואה נותן מרפק ואין אדום. אם אין אחידות, צריך לתת את הדעת הזה. בא דוד פוקסמן היום, הכדור נגע ראש-בראש, בחיים שלי לא ראיתי ששחקן שלא קופץ עם ידיים למעלה. דניאל בר נתן לא מצליח להבין כי הוא לא מצליח להבין, הוא לא בא מהכדורגל, הם באים מהכיתות. כל שבוע חוסר האחידות שלהם זועק לשמיים. אני לא יכול להגיד מה אני חושב על החבר'ה האלה כי אקבל הרחקה. אני לא רוצה להיות מקופח וקורבן, אבל יש גבול. כמה אפשר?"

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
נמאס לו. בן שמעון/קובי אליהו

על המשחק עצמו אמר בן שמעון המתוסכל: "תכנית המשחק היתה מושלמת, היא היתה לבוא ולעשות משחק הגנתי, וגם ככה הגענו ליותר מצבים. שיחקנו הגנתי מאוד וזה לא אופייני לקבוצות שלי. עשינו מחצית שנייה מדהימה, אני גאה בשחקנים שלי שנתנו מאמץ יוצא דופן".

החדשות הטובות באשדוד מגיעות מכיוון החיזוק שהצליחה לבצע הקבוצה, שהחתימה עד תום העונה את צ'יקו אופואדו. החלוץ שסיים את חוזהו במכבי תל אביב עם תום העונה שעברה הפך שחקן חופשי, וינחת ביום שני לפנות בוקר כדי להצטרף לקבוצה החדשה. הניגרי בן ה-27 סייע לצהובים לזכות בשתי אליפויות ברציפות, כשכבש 14 שערי ליגה ב-48 הופעות. בפברואר האחרון, במהלך הדרבי התל אביב, קרע את שריר הירך האחורי ולא שב מאז לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully