וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: האלופה נערכת למשחק העונה האמיתי שלה

עודכן לאחרונה: 7.11.2020 / 20:05

אחרי ההפסד לוויאריאל, הצהובים מחפשים ניצחון ראשון בליגה (ראשון, 20:15, ספורט4): "המשחק הכי חשוב שלנו העונה". איתי שכטר ויונתן כהן עשויים לפתוח בהתקפה. האסלביינק בסגל המארחת

מחזור 6הסתיים08/11/2020
בני סכנין
  • חלאילה (90, פנדל)
2:1
  • (31, פנדל) כהן
  • (67) פשיץ'
מכבי תל אביב
תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

בני סכנין

אחרי התיקו מול הפועל באר שבע, בבני סכנין ינסו להפתיע גם את האלופה מכבי תל אביב מחר ((ראשון, 20:15, ספורט 4) באצטדיון דוחא. הרכש הכי נוצץ של הקבוצה העונה, נייגל האסלביינק, צפוי להיות בסגל אך הוא עדיין לא בכושר משחק מלא וימתין על הספסל. עטאא גאבר ייעדר בעקבות ההרחקה המאוחרת מול באר שבע ובמקומו ייכנס דניאל טוויזר להרכב. ראמי חמאדה ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות על חשבונו של מחמוד קנדיל הפצוע.

שוער בני סכנין ראמי חמאדה. ברני ארדוב
ימשיך בשער. ראמי חמאדה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תערוך אימון קל בקרית שלום שיהיה היחיד שלה בארץ כחלק מהמעבר מהמשחק מול ויאריאל ביום חמישי בלילה ועד המשחק החשוב מחר מול בני סכנין. המאמן גאורגיוס דוניס הבהיר מיד אחרי ההפסד לספרדים כי העדיפות העליונה בשלב הזה היא להדביק את הפער שנפתח בליגת העל אחרי שמכבי תל אביב נמצאת במאזן רע של שלוש מתוך 12 נקודות וללא ניצחון בארבעה מחזורי הליגה ששוחקו עד כה. "המציאות שלנו היא שהמשחק מול בני סכנין הפך למשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר אחד השחקנים.

מיד אחרי המשחק מול ויאריאל שנפתח באיחור של שעה בשל הגשם הכבד שהציף את המגרש, נסעו השחקנים לשדה התעופה לטיסת לילה חזרה לישראל. אתמול בבוקר נחתה הקבוצה בנתב"ג וכולם התפזרו עם הנחייה לישון ולנוח היטב עד האימון המסכם הערב. "זו רחוקה מלהיות הכנה אידיאלית למשחק כל כך חשוב בליגת העל, אבל אין מה לעשות. יש משחק נבחרת מול נורבגיה ביום רביעי ויש למכבי תל אביב כל כך הרבה שחקנים, אז אפילו לא יכולנו לשחק ביום שני כאן וליהנות מעוד יום הכנה", תיאר אחד מהשחקנים את המצב. שבעה שחקנים שולחת מכבי תל אביב לנבחרת ישראל שיוצאת לשלושה משחקים בשבועיים הקרובים, יותר מכל קבוצה אחרת, ודוניס יצטרך לקוות לקבל את שחקניו רעננים מחר לפני ההחלטות שהוא יקבל באשר להרכב כשהפעם מקווים בקבוצה שהמאמן יפגע ב-11 הכי טובים ולא יצטרך לעשות תיקונים בהמשך.

היווני צפוי לעלות עם שלושה בלמים גם נגד סכנין, אבל הפעם לתת לשחקני הכנף מאור קנדיל ואנריק סבוריט הנחיות מאוד התקפיות. בקישור מתלבט דוניס בין שלישיית דן גלזר, דור פרץ ואייל גולסה לבין ויתור על גלזר והכנסת אבי ריקן או אפילו דן ביטון לקישור. בהתקפה עשוי לפתוח איתי שכטר ביחד עם יונתן כהן.

עוד בוואלה!

אבי נמני: "אחרי ש-50 אלף איש קראו בשמי, קשה להתרגש. הילדים מעירים לי על זה"

לכתבה המלאה
גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יבחר את ה-11 הנכונים? דוניס/דני מרון

טריוויה

* מכבי תל אביב ניצחה ב-31 מתוך 40 המשחקים האחרונים שלה נגד בני סכנין בכל המסגרות, לצד שמונה תוצאות תיקו.

* הניצחון היחיד של סכנין ברצף הזה הושג בפלייאוף העליון של עונת 2013/14, אז פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר קבעו 1:2 ביתי מול פנדל מצמק של ראדה פריצה.

* מכבי תל אביב עדיין ללא ניצחון אחרי ארבעה משחקי ליגה. הפעם האחרונה שפתחה כך עונה הייתה ב-2007/08, אז הגיעה למחזור השמיני עם נקודה אחת בלבד.

* המאזן של ניסו אביטן כמאמן בחמישה משחקים מול מכבי תל אביב: חמישה הפסדים והפרש שערים 11:1.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: דוחא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully