וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס הסביר את ההרכב בתבוסה מול ויאריאל: "העדפתי לשמור שחקנים לליגה"

6.11.2020 / 1:47

זרק את המשחק במכוון? מאמן מכבי תל אביב בחר לפתוח עם המחליפים מול ויאריאל: "הליגה הישראלית בעדיפות עליונה מבחינתי כרגע". על היכולת: "במשחקים הבאים נראה מכבי תל אביב חזקה יותר"

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

מכבי תל אביב פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד בליגה הישראלית, עם שלוש תוצאות תיקו בארבעה מחזורים כשהאלופה עדיין ללא ניצחון, אבל מה שתמיד עמד לזכותה היה המאזן שלה באירופה. אתמול (חמישי) הצהובים הובכו גם במסגרת האירופית, כשהובסו 4:0 מול ויאריאל. כמובן פערי הרמות די ברורים, כשוויאריאל נמצאת בכושר טוב גם בליגה הספרדית החזקה, אבל מכבי תל אביב נראתה חסרת אונים מהרגע הראשון עד האחרון, ולא היוותה יריב ראוי.

אלכסנדר פשיץ', שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
חסרי אונים. פשיץ'/רויטרס

המאמן גאורגיוס דוניס הודה בסיום שהוא למעשה פתח בהרכב משני כדי לשמור שחקנים לליגה ולא ליצור עומס גדול על השחקנים. "הליגה הישראלית בעדיפות עליונה מבחינתי כרגע", אמר דוניס, שפתח בהרכב עם שחקנים כמו בן ביטון, מתן בלטקסה, טל בן חיים וניק בלקמן, שבדרך כלל משמשים כשחקני ספסל, "אנחנו חייבים להדביק את הפער שנפתח (בליגה), ולכן העדפתי לשמור שחקנים ולא לעלות עם ההרכב החזק ביותר מול ויאריאל".

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: ויאריאל הביסה 0:4 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן ויאריאל קרלוס באקה מול שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. רויטרס
הגנה מבולבלת. טננבאום נכנע/רויטרס

מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון בערב את בני סכנין, בניסיון להשיג ניצחון ראשון העונה ולא לתת לליגה לברוח. "אנחנו צריכים לתקן את הפתיחה הרעה שלנו בליגה", אמר דוניס, "במשחקים הבאים נראה מכבי תל אביב חזקה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully