וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "אחרי ש-50 אלף איש קראו בשמי, קשה להתרגש. הילדים מעירים לי על זה"

"גולדהאר יישאר שנים רבות במכבי תל אביב". "אשמח אם מישהו ילבש את החולצה מספר 8". "להיות מאמן זה לא בנשמתי". "ניגוד עניינים? לא אמרתי משהו לא נכון על שחקן". "נבחרת ישראל צריכה להקריב קמפיין לטובת הצעירים". הסמל הגדול של הצהובים מתארח בפודקאסט "דאבל טים"

"הילדים שלי, וגם קרובים וחברים, תמיד אומרים לי 'אתה לא מתרגש מכלום'. אני מנסה, אבל זה קשה אחרי כל מה שעברתי בקריירה. 50 אלף איש באיצטדיון קראו בשם שלי. הייתי הולך ברחוב, ואנשים היו משתחווים בפניי. הרגשתי לא בנוח עם זה. קשה לשמור על פרופורציות, אתה עלול להיסחף למקומות לא טובים, ושמרתי על עצמי".

אבי נמני, הסמל הגדול של מכבי תל אביב ואחד מהכוכבים הבולטים בכדורגל הישראלי בכל הזמנים, מתארח לריאיון אישי ב"דאבל טים", הפודקאסט של וואלה! ספורט. 12 שנים לאחר שפרש ממשחק, ועשור לאחר שעזב את המועדון הצהוב באופן סופי, איש עדיין לא לבש את החולצה מספר 8 שנותרה מזוהה עימו. "המחווה הזאת מחמיאה, אבל אני לא חושב שצריך לשמור על המספר הזה. בסוף, מישהו יצטרך לקחת את החולצה הזאת, ואני אשמח אם זה יקרה".

נמני, שמשמש כיום כסוכן שחקנים מעבר להיותו פרשן כדורגל, השיב לביקורת בנוגע לניגוד העניינים בין שני התפקידים: "מעולם לא ייחסתי חשיבות לביקורת הזאת. יש לי את היושר שלי, ואף שחקן לא יכול לבוא בטענה שפגעתי בו או אמרתי עליו משהו לא נכון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
12 שנים חלפו מאז פרש, ואיש לא לבש את החולצה. אבי נמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

על קריירת האימון שלו שנקטעה בשלב מוקדם, סיפר: "אין בי חרטה, כי אם לא הייתי הולך לאמן, לא הייתי נמצא איפה שאני היום. אני חושב שאלוהים שלח אותי למקומות שהובילו אותי לשביל הזהב. אבי לוזון הקים בשבילי קורס מאמנים לשחקני עבר, אבל אחרי כמה מפגשים הבנתי שאני לא רוצה לאמן, התנצלתי בפניו והפסקתי את הקורס. ידעתי שאם אוכל, אני אתפתה לאמן, ואני לא רוצה. להיות מאמן זה לא בנשמתי".

נמני העריך ש"הפועל באר שבע תצטרף העונה למכבי תל אביב ולמכבי חיפה במאבק האליפות", ועל המאמן היווני של קבוצתו לשעבר, גאורגיוס דוניס, אמר: "אני לא חושב שיש עליו עליהום. להפך, כולם מאוד עדינים איתו". בנוגע לקודמו בתפקיד, ולאדן איביץ', העריך נמני כי "בתוך שש או שבע שנים הוא יאמן ברמה הגבוהה ביותר באירופה".

נמני משוכנע כי "מיטש גולדהאר יישאר עוד הרבה שנים במכבי", ויש לו אמירה ברורה גם לגבי עתידה של נבחרת ישראל: "צריך לקבל החלטות אמיצות, ולהקריב קמפיין או שניים לטובת בניית הנבחרת. אין לנו סיכוי לעלות למונדיאל, וצריך לזרוק לאש לא מעט שחקנים צעירים. אם לא נתחיל בתהליך, נמצא את עצמנו בעוד עשר שנים באותו מקום".

למעקב אחר הפודקאסט: הירשמו בספוטיפיי.

עוד בוואלה!

צביקה שרף: "ראיתי את עצמי לא קם בבוקר. למזלי, נשארתי בחיים"

לכתבה המלאה

"דאבל טים", פודקאסט 11

0:45 הנבואה ניתנה לשוטים? הבחירות בארה"ב ואנחנו

4:01 הליגה רק חזרה, וכבר מגיעה עוד פגרת נבחרת

5:34 אגדה מספר 8: אבי נמני עולה לשידור

8:44 השער הכי יפה: עקב בבית"ר או החיבורים בקריית אליעזר?

10:52 "ברק בכר לא תיפקד": ניתוח משחק העונה

16:57 תעלומת ז'וזואה: איך נמני היה מתמודד איתו?

22:19 עשר שנים לפרידה ממכבי תל אביב

27:17 מסביב לכדורגל: המעמד המיתי של נמני ככוכב

36:00 ניגוד העניינים בין אבי הפרשן לנמני הסוכן

40:30 "מיטש גולדהאר יישאר עוד הרבה שנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully