וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס ויתר מראש מול ויאריאל: "הליגה בארץ בעדיפות ראשונה כרגע"

6.11.2020 / 6:31

ההרכב הנסיוני הפתיע גם את שחקני מכבי תל אביב, המאמן הסביר: "צריך להביט על המציאות ולזכור איך פתחנו את העונה בישראל. המטרה - להגן על האליפות". ביקורת על הרפיון בהגנה, סבוריט מודה: "זה יום עצוב למועדון. לא מתאים לנו לספוג תבוסה כזו"

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס הודה אמש (חמישי) בתום התבוסה 4:0 בידי ויאריאל בליגה האירופית, שהוא למעשה העדיף לוותר על המשחק הקשה גם כך בספרד, כדי להגיע עם שחקנים יותר רעננים למשחק ביום ראשון באצטדיון דוחא נגד בני סכנין.

"צריך להביט כרגע על המציאות ולזכור שפתחנו רע את הליגה בישראל", אמר דוניס. "מכבי תל אביב היא האלופה בשנתיים האחרונות והיא צריכה להגן על התואר הזה. הליגה בישראל היא בעדיפות גבוהה יותר מבחינתי כרגע ולכן העדפתי לחלק את הכוחות ולתת לשחקנים מנוחה כדי שיגיעו יותר רעננים למשחק בליגה בישראל כי אנחנו צריכים לצמצם את הפער שנפתח ולהדביק את הנקודות שאיבדנו. אני משוכנע שאנחנו נראה מכבי תל אביב חזקה במשחקים הקרובים וכשנגיע למשחק הביתי מול ויאריאל, אנחנו ננסה לעשות משהו".

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. GettyImages
דוניס מבהיר: קודם הליגה, אחר כך אירופה/GettyImages
בן ביטון, מכבי תל אביב, מול מוי גומס, ויאריאל. GettyImages
גם השחקנים הופתעו. בן ביטון בפעולה אמש/GettyImages

עיקרי הדברים

  • דוניס הודה שוויתר על המשחק נגד ויאריאל מראש: "ליגת העל בעדיפות עליונה"
  • שחקני מכבי תל אביב הופתעו מההרכב שהעלה, שמעולם לא שיחק יחד
  • המאמן ביקר את הרפיון בחלק ההגנתי אבל טען: "אני מרוצה מהסגל שלי"
  • אנריק סבוריט מודה: "זה יום עצוב למועדון. לא מתאים לנו לספוג תבוסה כזו"

הדברים של דוניס בתום המשחק מסבירים את ההחלטה שלו לעלות עם הרכב שמעולם לא שיחק יחד. לתת לבן ביטון ולמתן בלטקסה, שחקנים שבכלל לא היו בסגל למכבי חיפה, לפתוח בכנפיים ולעלות עם ניק בלקמן וטל בן חיים כשחקנים הקדמיים, אף שהם בקושי שיחקו לאחרונה. ההחלטה של דוניס על ההרכב הפתיעה את השחקנים שלא ידעו שהיווני מתכנן את ההרכב הזה עד שהוא הודיע להם.

דוניס ביקר את האופן שבו ספגה הקבוצה את השערים במשחק. "אנחנו צריכים להגן על השער שלנו בצורה יותר טובה. קיבלנו את השערים בקלות וזה לא מתאים לרמה הזו".

דוניס גם נשאל בסיום מדוע מכבי תל אביב לא צירפה זר שישי בחלון שנסגר אתמול במיוחד כשחסר לה עוד קשר קדמי והתקפי והיא מתבססת רק על דן ביטון. "אני לא חושב שזה הזמן לדבר על זה", אמר. "החלון נסגר ואני מרוצה מהסגל שלי".

אנריק סבוריט, מכבי תל אביב. GettyImages
מאוכזב במיוחד. סבוריט/GettyImages
שחקני מכבי תל אביב ניק בלקמן, עדן קארצב. GettyImages
דרוש חיזוק? לא אם שואלים את דוניס. בלקמן וקארצב/GettyImages

מי שהיה עצוב במיוחד הוא אנריק סבוריט שחזר לספרד וקיווה לתוצאה אחרת. "זה יום עצוב למועדון שלנו. לספוג כזו תבוסה זה לא מתאים למכבי תל אביב. אנחנו עם הפנים כרגע לליגה כי אנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות ולנצח לראשונה העונה. כשויאריאל תגיע לישראל, ננסה לנצח אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully