וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא: הלקח מסכנין? אבוקסיס צפוי לפתוח בהרכב חזק

מאמן המארחת צפוי לוותר על הרוטציה ולפתוח בהרכב חזק, אם כי אקולטסה בספק מסוים. וארן עשוי לפתוח בחוד (א', 20:45, ספורט4)

מחזור 6הסתיים08/11/2020
הפועל באר שבע
    0
      הפועל כפר-סבא
      תקציר ה-4:2 של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

      הפועל באר שבע

      בהפועל באר שבע רוצים לחזור מהליגה האירופית לליגת העל עם ניצחון אחרי שבמחזור הקודם לא ידעו לעשות זאת, ולמרות שקיבלו משחק נוח על הנייר מול בני סכנין, חילצו רק נקודה בתוספת הזמן. הפעם, מול הפועל כפר סבא, יוסי אבוקסיס חייב ניצחון כדי להתקרב לחלק העליון של הטבלה לפני היציאה לפגרת הנבחרת. אבוקסיס חרג ממנהגו ולא תירגל הרכב באימון המסכם שנערך לפני הצהריים, אבל נראה שבניגוד לרוטציה שעשה נגד בני סכנין, הפעם יעלה מאמן הפועל באר שבע עם ההרכב החזק שעומד לרשותו והוא יהיה דומה לזה שפתח בהפסד לבאייר לברקוזן. יתכן שאנתוני וראן שכבש צמד במשחק מול בני סכנין יועדף על ג'ונתן אגודלו שפתח שלשום. גם כשירותו של אלטון אקולטסה שנפצע קצת אחרי הצמד הנהדר שכבש ביום חמישי, עוד זקוקה לאישור סופי מחר.

      אלטון אקולטסה הפועל באר שבע. דני מרון
      בספק מסוים. אקולטסה/דני מרון

      הפועל כפר סבא

      רז כהן צפוי להשתלב בשלישיית הקישור, כאשר עומר דנינו עשוי לפתוח כמגן, ככל הנראה בצד ימין.השוער איתמר ישראלי אמר לקראת המשחק: "באר שבע קבוצה איכותית מאוד, קבוצה אירופית שמשחקת טוב, אבל אנחנו באים להתמודד, לעשות את המקסימום ולהצליח. אולי נצליח לנצל את האינטנסיביות שהם משחקים בה באירופה".

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      עומר דנינו שחקן הפועל כפר סבא מול דור ג'אן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
      צפו לפתוח באגף ימין. דנינו/קובי אליהו

      טריוויה

      * הפועל באר שבע ניצחה את הפועל כפר סבא בשמונת העימותים האחרונים בכל המסגרות, וב-14 המפגשים האחרונים המאזן עומד על 13 ניצחונות ותיקו.

      * הניצחון האחרון של כפר סבא היה ב-22 בפברואר 2003, כאשר יניב אברג'יל כבש צמד בווסרמיל והפך ל-1:2 אחרי שער של ברטוש טרכולסקי. זה לא מנע מהירוקים ירידה לליגה הלאומית.

      * תיקו בין שתי הקבוצות במסגרת הליגה הבכירה לא היה מאז מרץ 1998, אז יוסי בניון כבש את השער הראשון ב-2:2 בלויטה ובסיום העונה הפועל באר שבע ירדה ליגה.

      * עמיר תורג'מן ניצח את יוסי אבוקסיס בשלושה מחמשת העימותים ביניהם כמאמנים, ועם שלוש קבוצות שונות: מ.ס. אשדוד, בני סכנין וסקציה נס ציונה. בכל המקרים זה היה במשחקי חוץ (מול בני יהודה). אבוקסיס ניצח פעם אחת ועוד מפגש הסתיים בתיקו.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully