וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש הרבה עבודה, אי אפשר לספוג ולהילחץ בכל משחק"

7.11.2020 / 20:56

אחרי ה-1:2 הקשה על אשדוד, זיהה מאמן מכבי חיפה נקודות רבות לשיפור: "המחליפים צריכים להיות יותר מחויבים. גלזר הוכיח את עצמו"

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

עם לא מעט דפיקות לב, הצליחה הערב (שבת) מכבי חיפה לשוב למסלול הניצחונות וגם לפסגת הטבלה, כשגברה בביתה 1:2 על מ.ס. אשדוד. ניקיטה רוקאביציה כבש בפנדל שניתן בסיוע ה-VAR על סף השריקה למחצית הראשונה, צ'ארון שרי הכפיל (63), ומנגד שגיב יחזקאל צימק (70). אשדוד לא היתה רחוקה משוויון, אך נתקלה בעומרי גלזר שהשאיר את שלוש הנקודות בכרמל. לאחר פגרת הנבחרות, תקווה מכבי חיפה להמשיך במומנטום כשתפגוש את היריבה העירונית המתוסכלת.

"היה קצת הרבה מזל בסוף, גם גלזר שהציל שתי הצלות טובות", הודה ברק בכר. "הבעיה שאנחנו לא מצליחים לגמור משחקים, הובלנו 0:2 והיינו יכולים לכבוש את השלישי, בסוף ניצחנו בשיניים. אם היינו יותר מדויקים יכולנו להבקיע יותר אבל גם לספוג עוד אחד או שניים. יש עוד הרבה עבודה, נזדקק לעוד שניים-שלושה משחקים כדי לקבל את החדות, אבל זה לא תירוץ כי גם אשדוד לא באו עם הכנה טובה מאוד. זה ניצחון חשוב ואנחנו יוצאים לפגרה עם הרבה עבודה".

בכר הוסיף ואמר: "לא יכול להיות שכל משחק נספוג לפחות שער אחד, אי אפשר כל משחק להוביל ולספוג ולהילחץ. גם את זה נשפר, זו לא רק ההגנה, גם המחליפים שנכנסים צריכים להיות יותר מחויבים. זו לא בושה לעשות הגנה כשמובילים, אבל צריך לעשות אותה כמו שצריך. נצטרך לשפר את זה. אני מקווה שלא יהיו עוד הפסקות, הקורונה משבשת את כולנו, אי אפשר לדעת אפילו איזה מחזור זה".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
בכר/אדריאן הרבשטיין

על גלזר אמר המאמן הירוק: "יש לנו שני שוערים טובים. גלזר עשה מחנה אימון יוצא מהכלל, החלטנו לתת לו עוד משחק ואני שמח שהוא הוכיח את עצמו והיה טוב. זה עדיין לא אומר שהוא יהיה השוער הראשון, יש לנו שני שוערים טובים והוא יצטרך להוכיח את עצמו".

צ'ארון שרי הוסיף: "היה משחק קשה, אבל הכי חשוב הוא לקחת את שלוש הנקודות. בשבוע שעבר זה היה קצת מאכזב. אם נמשיך ככה, יהיה לנו צ'אנס". כשנשאל האם יישאר גם בעונה הבאה השיב: "כנראה שכן, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בכדורגל. היתה לי פגישה טוב, טוב לי כאן אבל נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully