וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הביסה 1:4 את ריאל מדריד במשחק היסטורי עם שלושה פנדלים

עודכן לאחרונה: 9.11.2020 / 0:04

בנזמה כבש ראשון, אבל לראשונה אי פעם נשרקו שלושה פנדלים נגד האלופה וסולר חגג שלושער (35, 53 ו-63) לצד שער עצמי מוזר של וראן (45) ודרמות VAR. ריאל סוסיאדד בפסגה, ויאדוליד עם ניצחון בכורה

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

ריאל מדריד חוותה הערב (ראשון) תבוסה מפתיעה בניחוח היסטורי, כשוולנסיה חגגה עליה עם 1:4 ביתי אחרי שקיבלה לא פחות משלושה פנדלים. מי שיצאה לפגרת הנבחרות כמוליכת לה ליגה היא ריאל סוסיאדד שגברה 0:2 על קבוצת נוער מחוזקת של גרנאדה. שון וייסמן נותר על הספסל בניצחון הבכורה של ויאדוליד, ויאריאל ניצחה 1:3 בחוץ את חטאפה.

לוקה מודריץ', קארים בנזמה שחקני ריאל מדריד עם השופט חסוס חיל מנסאנו. Angel Martinez, GettyImages
הפעם החלטות ה-VAR היו לרעתם. לוקה מודריץ' וקארים בנזמה עם השופט חסוס חיל מנסאנו/GettyImages, Angel Martinez

ולנסיה - ריאל מדריד 1:4

האוהדים של העטלפים סובלים בבית בימי הקורונה לאור מכירת החיסול שביצע הבעלים פיטר לים בקיץ, המצב העגום של המועדון והתוצאות הרעות בתחילת העונה. אבל הערב הם זכו לקצת נחת מהקבוצה שלהם, שהביסה את האלופה במשחק היסטורי שבו לראשונה אי פעם נפסקו שלושה פנדלים לחובת ריאל מדריד.

זינדין זידאן דיבר על "כוח הקבוצתיות" שיעזור להתמודד עם החיסורים של קאסמירו, אדן הזאר ואדר מיליטאו שנדבקו בקורונה והצטרפו לדני קרבחאל, אלברו אודריוסולה ונאצ'ו הפצועים. בהתחלה זה נראה טוב, עם התקפות יפות וטיל של קארים בנזמה אל הרשת בדקה ה-23, אבל לאחר מכן זה כבר נראה אחרת לגמרי. קרלוס סולר הפך לשלישי בהיסטוריה שמבקיע שלוש פעמים מהנקודה הלבנה באותו משחק (אחרי אלפרדו די סטפנו האגדי ב-1958 ואלן פטרנאץ מוויאדוליד ב-1996) אחרי דילמות VAR בכיכובו של השופט חסוס חיל מנסאנו. ה-VAR היה שם גם ברגע השער העצמי של רפאל וראן שהפך את התוצאה, ובמקרה הזה, בניגוד למשל לפנדל השני של מרסלו, לא היה כל ספק.

ולנסיה, שקטעה במחזור הקודם רצף של ארבעה הפסדים עם 2:2 מול חטאפה בדקה ה-100, משיגה ניצחון יוקרתי עם צעירים כמו יונוס מוסא בן ה-17 ולי קנגין בן ה-19. זו רביעייה ראשונה שלה מול ריאל מאז אוקטובר 1995, רק שאז התוצאה הייתה 3:4. הפסד שני העונה לבלאנקוס וראשון במשחק חוץ בעידן הקורונה.

עוד בוואלה!

אחרי עוד הצגה: "ז'ואאו פליקס נראה כמו אחד השחקנים הטובים בעולם"

לכתבה המלאה
קרלוס סולר שחקן ולנסיה חוגג שלושער, מאחוריו אורוש ראצ'יץ'. רויטרס
נכנס לספרי השיאים. קרלוס סולר חוגג, אורוש ראצ'יץ' מסמן/רויטרס
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד מביט בשופט חסוס חיל מנסאנו שבוחן אירוע במסך. Angel Martinez, GettyImages
יותר זמן מסך מאשר זמן משחק. זינדין זידאן מחכה להחלטת השופט/GettyImages, Angel Martinez

מהלך המשחק

דקה 13: מודריץ' בחן את דומנק בבעיטה מחוץ לרחבה, שוערה של ולנסיה הגיב היטב.

דקה 23: גול! בנזמה החליף מסירות עם מרסלו בצד שמאל ואז הניף את רגל ימין והפציץ מ-17 מטרים בחצי גובה אל הרשת של דומנק. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 30: נגיעת יד של ואסקס ברחבה הובילה לפנדל לזכות ולנסיה. קורטואה הדף את הבעיטה של סולר ששלח את הריבאונד לקורה, אבל מוסא בן ה-17 הגיע לכדור וירה פנימה. הילד חגג שער שני רצוף, אבל אז התברר שהוא נכנס מוקדם מדי לרחבה, יחד עם שחקני ריאל, ולכן נפסק פנדל חוזר, אחרי עיכוב VAR של חמש דקות.

דקה 35: גול! סולר ניגש לבעוט שוב, למרות ההחטאה, והפעם בעט את הפנדל שמאלה והכניע את קורטואה. ולנסיה איזנה ל-1:1.

דקה 45: גול! איזה רגע מוזר. קנגין העביר כדור רוחב מצד ימין, וראן ניסה להרחיק והקפיץ את הכדור מעל קורטואה שכבר היה על הדשא. השוער עוד ניסה להדוף, אבל עשה את זה מעבר לקו. אחרי בדיקת VAR, כולל של עבירה אפשרית של צ'רישב בתחילת המהלך, השער אושר. 1:2 לוולנסיה.

דקה 47: קנגין הקוריאני עם עוד מהלך נהדר, עבר בין איסקו לראמוס וירה מרחוק, אבל קורטואה הדף בקצות האצבעות אל הקורה.

דקה 53: גול! פנדל שני נשרק לזכות המארחת, הפעם אחרי איבוד של אסנסיו, פריצה של גאיה בצד שמאל וספק-עבירה של מרסלו על מקסי גומס שניסה להגיע לריבאונד אחרי הדיפה של קורטואה. סולר בעט הפעם כדור שטוח ימינה והשלים צמד, למרות זינוק של השוער הבלגי לצד הנכון. 1:3 מפתיע לוולנסיה.

דקה 57: ואלוורדה הניף את רגל ימין ובעט כדור חד מ-20 מטרים, דומנק הדף והכדור הגיע לוויניסיוס שבזבז את המצב.

דקה 63: גול! לא ייאמן, פנדל שלישי נגד ריאל באותו משחק. הפעם ראמוס עבר לשחק כדורעף בניסיון לעצור את מוסא ברחבה. אחרי בדיקת VAR, מנסאנו הצביע על הנקודה הלבנה וסולר שמר על 100 האחוז שלו עם עוד כדור שטוח אל הרשת. שלושער לקשר, 1:4 מדהים לוולנסיה.

דקה 75: בנזמה נאלץ לצאת בגלל מה שנראה כמו מתיחה במפשעה. מריאנו נכנס במקומו.

קרלוס סולר שחקן ולנסיה כובש פנדל מול טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
את הפנדל החוזר כבר בעט פנימה, ואחר כך היו לו עוד שניים. קרלוס סולר/רויטרס
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד עוצר את הכדור של רפאל וראן מאחורי הקו. רויטרס
הכדור עבר את הקו. טיבו קורטואה/רויטרס

ריאל סוסיאדד - גרנאדה 0:2

הבאסקים יצאו לפגרת הנבחרות מהמקום הראשון ועם ניצחון חמישי ברציפות, במשחק אליו האורחת בכלל קיוותה לא להגיע. בגלל שני נדבקי קורונה חדשים, גרנאדה לא הורשתה להוציא את מרבית השחקנים שחזרו ממשחק הליגה האירופית בקפריסין, אבל חויבה לשחק וכך היא נותרה עם שבעה שחקני בוגרים ו-12 שחקני נוער, כשגם המאמן דייגו מרטינס חיובי לקורונה ונעדר. ההרכב המאולתר החזיק מעמד 22 דקות, עד שהמגן נאצ'ו מונריאל בעט פנימה מתוך הרחבה אחרי כדור קרן. מיקל אויארסבאל דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-27 ועלה לראש טבלת המבקיעים עם השישי שלו העונה, כשאת הפנדל הבא השאיר לוויליאן ז'וזה בדקה ה-54, אבל אנחל חימנס עצר נהדר בבכורה שלו בבוגרים. בכלל, השוער בן ה-18 סיפק הופעה מרשימה ומנע תבוסה עם שבע הצלות. רובין לה נורמן השאיר את ריאל סוסיאדד ב-10 שחקנים עם אדום בדקה ה-86 וגרנאדה יכולה הייתה לצמק בבעיטה היחידה שלה למסגרת, אך השוער אלכס רמירו עצר את הפנדל של דרווין מאצ'יס בדקה החמישית של תוספת הזמן.

נאצ'ו מונריאל שחקן ריאל סוסיאדד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ריאל סוסיאדד לא עוצרת. נאצ'ו מונריאל/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ויאדוליד - אתלטיק בילבאו 1:2

שון וייסמן נותר על הספסל וראה את חבריו משיגים ניצחון ראשון העונה ונחלצים מהמקום האחרון. פביאן אוריאנה הצ'יליאני הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-19 אחרי עבירה של השוער אונאי סימון על מרקוס אנדרה הברזילאי, שכבש בעצמו את השני בדקה ה-48 לאחר הדיפה לא מספיק טובה של סימון. איניאקי וויליאמס רק צימק בפנדל בדקה ה-86 ואתלטיק בילבאו כבר עם חמישה הפסדים העונה.

שחקני ויאדוליד חוגגים. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
קצת אוויר. שחקני ויאדוליד חוגגים/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

חטאפה - ויאריאל 3:1

לא רק מול מכבי תל אביב מצליחה הצוללת הצהובה להבקיע בקלות. שחקניו של אונאי אמרי המשיכו בפתיחת העונה הטובה שלהם, כשההפסד היחיד עד כה בכל המסגרות היה אותו 4:0 לברצלונה לפני כחודש וחצי וכעת יש להם גם ניצחון חוץ ראשון העונה. רק שלושה שחקנים שרדו מה-11 שפתחו מול מכבי תל אביב, ופאקו אלקאסר כבש שער נהדר עם עצירה על החזה והמשך בנגיעה אחרי בישול בנגיחה של מריו גספאר. מאורו ארמבארי החזיר את חטאפה בחלוף חמש דקות עם טיל לחיבורים, אבל בהתקפה הבאה ויאריאל כבר חזרה להוביל, כשמאנו טריגרוס דחק מקרוב בדקה ה-17. אלקאסר הוסיף לעצמו בישול עם פרגון במתפרצת לג'רארד מורנו בדקה ה-63, ויאריאל חזק בצמרת.

שחקני ויאריאל חוגגים. Denis Doyle, GettyImages
ממשיכים ליהנות. שחקני ויאריאל/GettyImages, Denis Doyle

לבנטה - אלאבס 1:1
ללבנטה: חוסה מוראלס (51). לאלאבס: לוקאס פרס (4), אדגר מנדס הורחק (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully