וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: אנסו פאטי יעבור ניתוח. הערכה: ייעדר לפחות שלושה חודשים

בברצלונה החליטו לנתח את ילד הפלא הפצוע, מה שיגרור היעדרות של מספר חודשים. התקשורת הקטלאנית מכריזה על שובו של מסי, וידאל מכריע: איך אפשר להשוות אותו לרונאלדו?

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

ברצלונה עדיין מעכלת את הבשורה המאכזבת אחרי הניצחון 2:5 אמש (שבת) על בטיס. אנסו פאטי, ילד הפלא החדש של המועדון ומי שמוביל את טבלת הכובשים שלה בליגה הספרדית עד כה העונה, נפצע במהלך המשחק והבדיקות בסיום אוששו את החששות שהוא סובל מקרע במיניסקוס בברכו השמאלית.

ברצלונה הודיעה שהיא החליטה לנתח את החלוץ המבטיח או לא, והניתוח ייערך כבר מחר. הניתוח, שעל פי ההערכה יוביל להיעדרות של שלושה חודשים, אמור למנוע מפאטי לסבול מפציעות כרוניות בהמשך הקריירה.

"בהתחשב בגילו של פאטי ובציפיות הגבוהות ממנו, אני משוכנע שצריך לנתח אותו. רק ניתוח יציל לו את המיניסקוס", אמר ד"ר ג'ורדי ארדבול, הרופא של ברצלונה עד לאחרונה, ל"מונדו דפורטיבו". לטענתו של ארדבול, התאוששות מהניתוח עלולה לקחת גם ארבעה חודשים או חמישה. "טווח ההתאוששות נע בין שלושה לחמישה חודשים, אבל לרוב חוזרים לפעילות הדרגתית רק אחרי ארבעה חודשים. זו מכה גדולה לברצלונה, אבל לנתח אותו זה הכרחי לעתיד המועדון".

העונה הוא שיחק בעשרה משחקים - שבעה בליגה ושלושה בליגת האלופות - ובהם כבש חמישה שערים ובישל עוד שניים. בגיל 18 בלבד, הוא רשם 43 משחקים במדי בארסה, וכבש 13 שערים.

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. Eric Alonso, GettyImages
דילמה קשה. אנסו פאטי אמש/GettyImages, Eric Alonso

אבל המשחק אמש נתן גם הרבה סיבות לאופטימיות. ליאו מסי שסבל מכאבים קלים התחיל את המשחק על הספסל, אבל נכנס במחצית השנייה בסערה. הכוכב הארגנטינאי כבש צמד, כולל שער שדה ראשון העונה, מה שהספיק לתקשורת הקטלאנית כדי להכריז שהוא חוזר לשיאו. "שובו של הגול", קרא השער של "מונדו דפורטיבו". "מסי נראה שוב כמו עצמו, ואיתו ברצלונה נראתה שוב דורסנית". ב"ספורט" הקטלאני קראה הכותרת: "מסי המושיע".

"הכוכב הארגנטיאי יצא למחצית השנייה כמו מלוע של תותח. הוא כיכב, אבל ההגנה הראתה סימנים מדאיגים", כתבו.

ובזמן שמסי חוזר לחגוג, ההשוואות לכריסטיאנו רונאלדו לא פוסקות. אמש נדרש להשוואה הנצחית גם אקס ברצלונה ארתורו וידאל, שסיפק תשובה חד משמעית. "איך אפשר להשוות ביניהם בכלל? מסי מפלנטה אחרת. הוא השחקן הגדול בכל הזמנים", אמר קשר אינטר בריאיון ל"קוריירה דלה סרה". "בזמן ששיחקתי איתו בברצלונה, הפכנו להיות חברים קרובים. אני חושב שהקשר הזה יישמר לנצח. האם הוא יעזוב את ברצלונה? אני לא יודע, אבל אני רק יכול לקוות שהוא יהיה מאושר מההחלטה שלו ושיילך עם הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully