וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד הצגה: "ז'ואאו פליקס נראה כמו אחד השחקנים הטובים בעולם"

הוא הכוכב שחסר לריאל, הסכנה שמפחידה את ברצלונה והכוח המסייע שדרוש לצד רונאלדו. פתיחת העונה הפנטסטית של ז'ואאו פליקס סחפה את אתלטיקו לראשות הטבלה בספרד, וגרמה לפרשנים ואנשי כדורגל לקבוע: "הוא בדרך להפוך לכוכב בקנה מידה היסטורי"

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

זה לקח זמן ולווה בחבלי לידה וקשיי התאקלמות, אבל ז'ואאו פליקס סוף סוף מתחיל לקיים את ההבטחה. החלוץ בן ה-20 רשם אמש (שבת) עוד הצגה גדולה, כשסחף את אתלטיקו מדריד לניצחון 0:4 על קאדיס עם צמד ובישול, שהעלו את הקולצ'ונרוס לראשות הטבלה בספרד עם אותו מאזן נקודות של ריאל סוסיאדד.

פליקס, שנרכש על ידי אתלטיקו בקיץ 2019 בסכום שיא של 126 מיליון יורו - הרכש היקר בתולדות אתלטיקו והרביעי הכי יקר בתולדות הכדורגל העולמי - אמנם התקשה להצדיק את תג המחיר בעונה שעברה, אבל העונה נראה כמו הדבר האמיתי. ב-10 משחקים בהם שותף הוא כבש שבעה שערים כולל שלושה צמדים, בישל שלושה וגם סחט פנדל אחד. אמש הואסיפק תצוגת תכלית, כשמלבד הצמד הנפלא ובישול בעין עקומה ללואיס סוארס, הוא זוכה גם בכל המאבקים האוויריים ומדייק בלמעלה מ-90 אחוז מהמסירות שלו.

ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד. GettyImages
הכישרון מתפרץ. ז'ואאו פליקס/GettyImages

מככב על שערי העיתונים בספרד

שיתוף הפעולה הפורה בינו לבין סוארס ניכר היטב במספרים. השניים חולקים יחד עם מיקל אויארסאבל מריאל סוסיאדד את המקום הראשון בטבלת מלך השערים של הליגה הספרדית, ומפתחים לאט לאט כימיה מיוחדת - שבאה לידי ביטוי גם אתמול.

"היכולות שלו לא הפתיעו אותי", אמר אמש סוארס ל"אס". "הוא נראה כמו שחקן בטופ העולמי עוד כשהיה בבנפיקה. העונה הראשונה בספרד הייתה לו קצת יותר קשה, אבל אף פעם לא קל לעבור למדינה זרה בגיל צעיר. גם בעונה שעברה הוא הראה ניצוצות, אבל העונה הוא נראה משהו מיוחד, והאוהדים מתרגשים ממנו בצדק. הביטחון שלו בשמיים עכשיו, והוא יכול להפוך לשחקן שעושה את ההבדל ומנצח לנו משחקים".

בספרד מלאים במחמאות לפליקס. ב"אס" ציינו ש"ז'ואאו פליקס עומד להפוך לאגדת כדורגל", ובאחד מטורי הפרשנות נכתב אודותיו: "העונה נראה שהוא בדיוק הכוכב הצעיר שריאל מדריד חיפשה. בזמן שויניסיוס מדשדש, ז'ואאו פליקס נראה כמו הדבר האמיתי".

גם ב"מארקה" שיבחו את הפורטוגלי הצעיר וציינו ש"ז'ואאו פליקס לא יורד מהגל. נכון לעכשיו, הוא נראה בלתי עציר". בתקשורת הקטלאנית עוקבים בדאגה אחרי היכולת של פליקס, ומודאגים משיתוף הפעולה בינו לבין סוארס לקראת המפגש בין ברצלונה לאתלטיקו בעוד שבועיים, שעשוי להשפיע בצורה משמעותית על המשך העונה. "ההגנה של ברצלונה לא מוכנה לפליקס וסוארס", ציינו ב"מונדו דפורטיבו".

ב-ESPN כתבו ש"פליקס הוא השחקן הטוב בספרד כרגע. אתלטיקו נותנת לו את המושכות, ואתמול היה ברור שדייגו סימאונה עושה הכול כדי לבנות את הקבוצה סביבו".

עוד בוואלה!

ברצלונה נקרעת בין ההווה לעתיד: "חייבים להציל לפאטי את המיניסקוס"

לכתבה המלאה
שחקני אתלטיקו מדריד ז'ואאו פליקס, לואיס סוארס חוגגים. Pedro Salado, GettyImages
שיתוף הפעולה שמטריד את ברצלונה. פליקס וסוארס/GettyImages, Pedro Salado

מיותר לציין שגם בפורטוגל ההתלהבות גואה. ב"רקורד" כבר מפנטזים על שיתוף הפעולה בין פליקס לכריסטיאנו רונאלדו ביורו הבא, שעשוי להיות הטורניר הגדול האחרון של כוכב יובנטוס במדים הלאומיים. "נראה שכריסטיאנו מצא את הפרטנר המושלם. יחד הם יוכלו לסחוף את פורטוגל להישג גדול", כתבו.

ז'ורז'ה ז'סוס, מאמן בנפיקה לשעבר, רואה את פליקס מלהטט ומככב בספרד, ולא מופתע. "תמיד אמרתי שהוא הולך להיות כוכב גדול. עם איך שהוא משחק עכשיו, הוא נראה כמו אחד השחקנים הטובים בעולם. כבר כשהיה צעיר מאוד האמנתי שהוא יהפוך לכוכב בקנה מידה היסטורי. היכולות שלו לא נורמליות, ואם הוא מראה אותן בקבוצה גדולה כמו אתלטיקו, זה אומר המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully