וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקות לא הסתיימו עם עזיבת ברתומאו: מסי בראש המתנגדים לקיצוץ

ברצלונה רוצה לקצץ לשחקנים כ-30 אחוז מהשכר, אבל הפרעוש מתמרד ומוביל קו לוחמני. דני אלבס חושף: "ההנהלה של בארסה ז**נה את עצמה, לא היו לה ביצים"

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

מסתבר שגם העזיבה של ז'וספ מריה ברתומאו לא פותרת את המחלוקות בין ליאונל מסי להנהלת ברצלונה. הוויכוח החדש נוגע לבקשת המועדון מהשחקנים לקצץ כ-30 אחוז מהשכר - דבר שהכוכב הארגנטינאי מתנגד לו נחרצות. שחקנים בכירים אחרים כולל ג'רארד פיקה ואחרים כבר הגיעו להסכמות עם המועדון בנוגע לקיצוץ מסוים משכרם, אולם הפרעוש מוביל קו לוחמני.

לפי דיווח ב-El Larguero, מסי הוא המתנגד החריף ביותר מבין השחקנים לקיצוץ, הכי רחוק מבין כולם להגיע להסכמות, ומביע בגלוי את כעסו מהבקשה, אחרי ששחקני ברצלונה כבר התבקשו לקצץ משכרם פעמיים לפני כן. לטענתו של מסי, חברי ההנהלה הם אלה שצריכים לקצץ בשכרם, בעוד הם טוענים להגנתם שאף הם יקצצו, אבל זה יספיק כדי להביא את המועדון לאיזון כלכלי.

לפי הדיווח, מסי עדיין מעוניין לעזוב את ברצלונה בסוף העונה, למרות עזיבתו של הנשיא המושמץ איתו נהלים מערכת יחסים מתוחה ביותר. מנצ'סטר סיטי היא המועמדת המובילה להחתימו אם אכן יחליט לעזוב את ברצלונה עם סיום חוזהו בתום העונה, כשגם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ומילאן הוזכרו כמועמדות אפשריות.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
שוב מתמרד. מסי/רויטרס

זו לא פעם ראשונה שדני אלבס תוקף את הנהלת ברצלונה, אבל בכל פעם שהוא עושה את זה, במיוחד בתקופה הנוכחית, הדברים שלו צובטים עוד יותר לאוהדי בארסה, שמבחינתם המגן הברזילאי מזכיר להם ימים יפים ורחוקים. אלבס, שכיום משחק בסאו פאולו, תקף שוב את הנשיא ברתומאו ואת ההנהלה שגרמה לו לעזוב בצורה לא מכובדת, לדבריו.

"אם הם היו מתנהגים אליי כמו שאני חשבתי שמגיע לי, היום הייתי עדיין משחק עבור ברצלונה, אני אוהב את המועדון הזה, אני מחשיב אותו כבית עבורי", אמר אלבס, שהוסיף: "הצעתי לברצלונה לחזור. עברתי ליובנטוס כדי להוכיח שעדיין יש לי את היכולת. רציתי לחזור, וברצלונה הייתה זקוקה לי. הייתי בא בחינם, אבל לא היה להם ביצים כדי להודות בטעות שלהם.

"הם רצו להיפטר ממני אפילו בלי להגיד לי, בלי שאדע. כשהם לא הצליחו למצוא לי מחליף, הם חזרו אליי והציעו לי לחדש את החוזה. הרגשתי שזה זלזול". הוא סירב להפיל את כל האשמה על הנשיא המושמץ: "אני לא מכוון מטרה נגד מישהו ספציפי, אבל אני חושב שההנהלה הזאת ז**נה את עצמה. אולי ברתומאו קיבל עצות גרועות. אני לא אומר שהכול באשמתו".

עוד בוואלה!

סופ"ש בספרד: משחק ההזדמנות האחרונה של אוסקר גרסיה, גם קומאן ולופטגי בלחץ

לכתבה המלאה
דני אלבס, ברצלונה. GettyImages
שוב תוקף את האקסית. דני אלבס/GettyImages

עוד אמר אלבס: "אני חושב שהסגנון של ברצלונה השתנה. המועדון איבד את הזהות שלו, ועכשיו נאלץ לעבור תהליך קשה כדי להתאושש מזה. אני חושב שברצלונה היום חושבת רק על הצד המסחרי והעסקי. לקנות ולמכור שחקנים. כשאתה עושה את זה, אתה מאבד את הזהות שלך. אני חושב שזאת הבעיה של ברצלונה".

אלבס אמר על ליאו מסי ש"התרומה שלו למועדון הזה כל כך גדולה, שהם צריכים לקרוא לאצטדיון על שמו... הוא השלד של הקבוצה, וכשאתה רואה מה יש סביבו, אפשר להבין למה הוא רצה לעזוב".

מנגד, אלבס אמר גם ש"כשהם ניסו להיפטר ממני, מסי אמר לי, 'איזה מקום יש שהוא טוב יותר מבארסה?'. וכשאני שמעתי את החדשות על זה שהוא רוצה לעזוב, אמרתי לו אותו הדבר". על ניימאר אמר אלבס ש"כמעט כל השחקנים שעוזבים את ברצלונה מתחרטים על זה בסופו של דבר. אני לא יודע מה הוא מרגיש כרגע, אבל אני אשמח אם הוא יחזור לפה. כשהוא עזב, אמרתי לו ששום מקום לא יהיה כמו ברצלונה. אבל הוא לא ענה".

אלבס נשאל איזו עצה יש לו לסרג'יניו דסט, המגן החדש של הקבוצה, ואמר: "אם הייתי צריך לתת לו עצה, היא פשוטה מאוד: תמסור למסי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully