וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: טר סטגן שוב "המושיע", פיקה מודה: המצב במועדון לא טוב

השוער הגרמני הצטיין בין הקורות ("חזרתי לעשות את מה שאני הכי אוהב") ב-1:2 על דינמו קייב, פיקה מודה שבארסה "איבדה שליטה", קומאן מחפש תירוצים

משפחתו של דייגו מראדונה יוצאת מבית החולים אחרי ניתוח החירום/מתוך טוויטר

כמה הוא היה חסר. מארק אנדרה טר סטגן חזר לשער ברצלונה אחרי תקופה ארוכה שבה היה בחוץ בשל פציעה, והזכיר לבארסה ולאוהדיה כמה הוא חשוב. הגרמני, ששוב כונה "המושיע" על ידי "מונדו דפורטיבו", חיפה על הגנה חלשה, סיפק שורה של הצלות גדולות, ועזר לברצלונה להבטיח ניצחון דחוק 1:2 על דינמו קייב, שסיכנה שוב ושוב את ההגנה הלא יציבה של הקטלאנים (כולל שער שנפסל).

לאחר המשחק אמר הגרמני: "במחצית השנייה קייב יצרה הרבה מצבים. אנחנו חייבים לדבר על זה ולהשתפר. זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורי בכלל שרציתי לחזור ולעשות את מה שאני הכי אוהב".

ברצלונה מול דינמו קייב, מארק אנדרה טר סטגן. רויטרס
כמה הצלות אדירות. טר סטגן/רויטרס

ג'רארד פיקה אמר: "התחלנו את המשחק טוב מאוד והיינו יכולים להבקיע יותר. אחרי זה המשחק נהיה מסובך יותר. הם שלטו ואנחנו לא היינו בשליטה. לא לחצנו היטב, לא היינו ממוקמים טוב". על טר סטגן: "אין ספק שיש לו חלק חשוב בניצחון שלנו".

פיקה התייחס למצב של המועדון, על רקע ההתפטרות של הנשיא ברתומאו וחוסר האמון בהנהלה: "כרגע המועדון נמצא במצב שבו הוא נמצא. זה תהליך, עם הרבה שינויים. צריך להפוך את הכול. בכל שנה המצב רק החמיר יותר ויותר. עכשיו יהיו בחירות, תהיה הנהלה חדשה, ואני מאמין שנראה שינויים בחודשים הבאים. אנחנו רק יכולים להמשיך לשחק, ולקוות שיהיה יותר טוב, ואני חושב שהתחושות טובות יותר, ושחקנים צעירים מביאים דינמיות לקבוצה ולמשחק".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: איסטנבול בשאקשהיר ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה ברצלונה חוגג. רויטרס
בינתיים העיקר הניצחון. בארסה/רויטרס
ג'רארד פיקה בלם ברצלונה. רויטרס
"צריך להפוך את הכול. בכל שנה המצב רק החמיר יותר ויותר. עכשיו יהיו בחירות, תהיה הנהלה חדשה, ואני מאמין שנראה שינויים". פיקה/רויטרס
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Joan Monfort, AP
בעיות מקצועיות. קומאן/AP, Joan Monfort

רונאלד קומאן ממש לא היה מרוצה מההופעה של ברצלונה ואמר: "איבדנו שליטה על המשחק ולא היינו טובים במיוחד בלי הכדור. טר סטגן הראה שוב איזה שוער גדול הוא והוא הוכיח שהוא כשיר למרות שהוא מתאמן איתנו רק שבוע. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשתפר, במיוחד במשחק בלי הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully