וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס לאשרף חכימי: "בן ז***, תפסיק כבר לצרוח כמו חולדה"

בספרד חשפו את המילים הקשות שהפנה קפטן ריאל מדריד למגן אינטר במהלך המשחק בליגת האלופות. זידאן: "הוא המנהיג שלנו ואנחנו אוהבים אותו"

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

"בכדורגל אין חברים" היא אחת האמרות הידועות בענף הפופולרי. בשלישי האחרון, עת נפגשו ריאל מדריד ואינטר על כר הדשא במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, בלם הבלאנקוס, סרחיו ראמוס, הראה פעם נוספת עד כמה האמרה הזו נכונה.

במהלך המשחק שנגמר בניצחון 2:3 לריאל מדריד, סמוך לשריקת הסיום, פרץ מגן אינטר אשרף חכימי לרחבה, ונפל אחרי ספק מגע עם ראמוס. קפטן ריאל מדריד זעם על הנפילה, ונקלט בעדשת המצלמה כשהוא מרים את חכימי בכוח ומסנן לעברו: "קום כבר יא בן ז***. קום ותפסיק לצרוח כמו חולדה".

מיד לאחר התפיסה והמילים הקשות, מיהר חכימי לקום על רגליו, אך מיד כשהבין שמדובר בראמוס, החליט בסופו של דבר שלא להגיד לו מה הוא חושב עליו. השניים כזכור שיתפו פעולה בריאל מדריד - הקבוצה בה גדל חכימי. הוא הספיק לערוך תשע הופעות במדי הבלאנקוס בליגה לפני שהושאל לבורוסיה דורטמונד, ממנה הגיע בסופו של דבר לנראזורי.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס עם שחקן אינטר אשרף חכימי. צילום מסך, צילום מסך
"קום כבר, חולדה". ראמוס וחכימי/צילום מסך, צילום מסך

המאמן זינדין זידאן סירב להתייחס לכך, אך כשנשאל על עתידו של ראמוס במועדון הוא השיב: "אין לי ספק שהוא יישאר איתנו. הוא המנהיג שלנו ואנחנו אוהבים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully