וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אנושי? בבית הספר לרפואה בפיטסבורג רוצים לערוך מחקר על זלאטן איברהימוביץ'

השבדי מעורר עניין בקרב החוקרים בעקבות התאוששותו מקרע מלא ברצועה הצולבת בברכו ב-2017. סוכנו: "הם לא ראו דבר כזה מעולם"

תקציר: לודוגורץ - טוטנהאם 3:1/ספורט 1

באפריל 2017 קרע זלאטן איברהימוביץ' בן ה-36, אז שחקן מנצ'סטר יונייטד, את הרצועה הצולבת בברך במהלך משחק מול אנדרלכט במסגרת הליגה האירופית. תקופת ההיעדרות של הכוכב השבדי ארכה תשעה חודשים, ורבים, כולל הרופאים, הניחו כי כאן תמה אגדת איברהימוביץ'. אך לזלאטן היו תכניות אחרות, והוא שב לשחק בשדים האדומים, משם עבר ל-MLS וכיום הוא ממשיך לחורר רשתות בסריה A במדי מילאן.

הקאמבק המופלא של זלאטן בגיל מתקדם מבחינת שחקני כדורגל מקצועניים, בטח ברמות בהן מתמודד השחקן, גרמה לחוקרים בבית הספר לרפואה בפיטסבורג, ארצות הברית לנסות להבין איך זה ייתכן. "הברך שלו היא כה חזקה, הרופאים אמרו שהם לא ראו דבר כזה מעולם", אמר סוכנו של זלאטן מינו ראיולה לתקשורת השבדית. "לכדורגלן מקצוען שמחזיק בקריירה בת 20 שנה זה כמעט בלתי אפשרי שהברך שלו תהיה במצב כזה. היא "נקייה", וכמעט לא נגרם לה נזק".

סוכן העל שיתף כי החוקרים בפיטסבורג הביעו עניין להמשיך לבחון את זלאטן לאחר שהקריירה שלו תסתיים. "הם חוקרים המון בנושא, והם יודעים יותר טוב מכולם", אמר ראיולה. "הרופאים רוצים את זלאטן בחזרה כדי שיוכלו להמשיך במחקר שלהם עליו. אחרי שהקריירה שלו תסיים, הוא יחזור אליהם כדי שימשיכו לבחון את הרצועות שלו".

ארבע שנים מאז אותה פציעה ואכן זלאטן משחק בגיל 39 כאילו היא מעולם לא התרחשה. 'איברה' מוליך את טבלת הכובשים בסריה A עם שבעה שערים בארבעה מחזורים בלבד, ומוביל את הרוסונרי למקום הראשון בטבלה. בסך הכול בכל המסגרות כבש העונה זלאטן שמונה שערים בשבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully