וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד פנתה למאוריסיו פוצ'טינו, סולשיאר בדרך החוצה?

ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווחים שאחרוני התומכים של הנורבגי נסוגו אחרי ההפסד בטורקיה. יצליח להציל את המשרה נגד אברטון?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד פנתה למאוריסיו פוצ'טינו במטרה לפתוח במו"מ ולהנחיתו בעמדת המאמן במקום אולה גונאר סולשיאר, כך מדווחים היום (חמישי) ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז".

מאז שפוצ'טינו פוטר מטוטנהאם בנובמבר 2019, שמו הוזכר כמה פעמים כמועמד למנצ'סטר יונייטד. למרות זאת, סולשיאר נשאר לעמוד על הקווים, אבל נראה שאחרי ההפסד 2:1 אתמול לבשאקשהיר בליגת האלופות, גם אחרוני התומכים של הנורבגי נסוגים.

זה היה ההפסד השני ברציפות של מנצ'סטר יונייטד אחרי ה-1:0 לארסנל בליגה והיא ממשיכה לדשדש. בפרמיירליג הקבוצה של סולשיאר מדורגת במקום ה-15 בלבד ולמרות שיש לה משחק חסר, היא מתקרבת בצעדי ענק לפתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1989-90.

פוצ'טינו מאוד מוערך באנגליה, בה הוא אימן תחילה את סאות'המפטון ואחר כך עמד על הקווים של טוטנהאם במשך חמש שנים וחצי. תחתיו התרנגולים הפכו לחברים קבועים בליגת האלופות וב-2019 העפילו עד לגמר. הארגנטינאי אמר מוקדם יותר השבוע: "אני מוכן לחזור למשחק. אני מקווה שזה יקרה בקרוב, אני ממתין לזה בכיליון עיניים. למרות שמדובר בעבודה מאוד קשה, אני אוהב כדורגל".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ממשיך לחרוק. סולשיאר/רויטרס

ביום שבת מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל אברטון מהצמרת ולאחר מכן תתחיל פגרת הנבחרות. אם הקבוצה תפסיד גם בגודיסון פארק, ייתכן מאוד שבפגרה כבר יתחיל לאמן אותה מישהו אחר, אולי אכן פוצ'טינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully