וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "חזרתי לעשות מה שאני אוהב - לשחק כדורגל"

הפורטוגלי שב נהדר מהקורונה, עם צמד ב-1:4 של יובנטוס על ספציה: "הרגשתי טוב". אנדראה פירלו: "הוא משתפר, חיכינו לו"

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

שלושה שבועות ישב כריסטיאנו רונאלדו בצד, וחיכה שיימצא סוף סוף שלילי לנגיף הקורונה כדי לחזור ולעשות את מה שהוא יודע לעשות - לכבוש שערים. הערב (ראשון) זה סוף סוף קרה, כשכוכב יובנטוס קם מהספסל בדקה ה-56, וסייע לגברת הזקנה להימנע ממבוכה עם צמד שסידר 1:4 על העולה החדשה ספציה. CR7 מצא את הרשת כבר אחרי שלוש דקות, ולאחר מכן הוסיף פאננקה נאה כדי לסגור עניין, שלושה ימים לפני המפגש עם פרנצווארוש בליגת האלופות. כמה שהוא היה חסר.

"כריסטיאנו חזר, וזה הדבר החשוב ביותר", אמר על עצמו רונאלדו בגוף שלישי. "לא היו לי סימפטומיים, הרגשתי טוב והיום חזרתי לעשות מה שאני אוהב - לשחק כדורגל. הסרייה A היא ליגה קשה, מילאן נהדרת וגם לאציו ונאפולי. נצטרך לעבוד קשה ולהשתפר".

עוד בוואלה!

איטליה: רונאלדו חזר עם צמד, שער ניצחון ובישול לזלאטן הלוהט במילאן

לכתבה המלאה

אנדראה פירלו שנשם לרווחה אחרי תקופה לא פשוטה ללא הכוכב שלו, הוסיף: "רצינו לנצח וכריסטיאנו עזר לזה לקרות. הוא משתפר וחיכינו לו, גם פאולו דיבאלה משתפר. נראה איך כולם ירגישו בימים הקרובים. אנחנו ממשיכים להשתפר, שחקנים חוזרים מפציעות ונצטרך לשנות דברים".

מאמן העולה החדשה וינצ'נזו איטליאנו הודה שהטעות הגדולה שלו היתה שחשב שהוא מסוגל לנצח: "כשראיתי את החבר'ה שלנו משחקים בתוך החצי של יובה, חשבתי שזה אפשרי. ואז רונאלדו נכנס. נמשיך להאמין, אסור לנו לאבד את ההתלהבות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully