וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו חזר עם צמד, שער ניצחון ובישול לזלאטן הלוהט במילאן

עודכן לאחרונה: 1.11.2020 / 23:37

כוכב יובנטוס קם מהספסל וסיפק קאמבק מושלם מהקורונה ב-1:4 על ספציה. השבדי כיכב ב-1:2 על אודינזה, שהבטיח שבוע נוסף בפסגה. לאציו הפכה פיגור 3:2 ל-3:4 מטורף על טורינו בדקה ה-98, פודגוראנו היה על הספסל של רומא ב-0:2 על פיורנטינה, ססואולו שנייה אחרי 0:2 בנאפולי

תקציר: ארסנל - דאנדוק 0:3/ספורט 1

המחזור השישי באיטליה נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים כשבמוקד: כריסטיאנו רונאלדו סיפק קאמבק מושלם מהקורונה, כשכבש צמד ב-1:4 של יובנטוס על ספציה. עוד לפני כן מילאן המשיכה את הדהירה שלה עם 1:2 בזכות עוד שער וגם בישול של זלאטן איברהימוביץ' הנפלא, ואילו לאציו רשמה 3:4 מטורף על טורינו. ססואולו הפתיעה את נאפולי והיא שוב במקום השני אחרי 0:2 בחוץ, בעוד רומא ניצחה 0:2 את פיורנטינה כשסוף פודגוראנו ישב על הספסל לראשונה. סמפדוריה וגנואה סיימו את הדרבי ב-1:1.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. GettyImages
בלתי עציר, אולי בדרך לעוד אליפות. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

אודינזה - מילאן 2:1

בתחילת מרץ הפסידה מילאן בביתה לגנואה. 18 משחקי ליגה קיימה המוליכה מאז כולל והיום והיא עדיין בלתי מנוצחת. על הריצה הזו חתום איש אחד מעל כולם: זלאטן איברהימוביץ'. השבדי הנפלא של הרוסונרי כבש שער שביעי בארבעה והוסיף גם בישול כדי לסדר לקבוצתו ניצחון שהבטיח לה שבוע נוסף לפחות בפסגה. בדקה ה-18 זלאטן סיפק איתות ראשון כשעצר ברחבה ומצא את פרנק קסייה שבלי לעצור בעט לחיבורים. שלוש דקות אחרי ההפסקה המארחת מצאה את השוויון מפנדל של רודריגו דה פול אחרי הכשלה של רומאניולי ברחבה. אלא שבדקה ה-83 זלאטן שוב אמר את המילה האחרונה. הכוכב בן ה-39 השתלט על הכדור אחרי הרחקה לא טובה ובחצי מספרת בעט פנימה. מילאן מקדימה כבר בשבע נקודות את יובנטוס, אולי בדרך לאליפות ראשונה אחרי עשור. אודינזה מנגד תקועה מתחת לקו האדום.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
קאמבק מושלם מהקורונה. רונאלדו/רויטרס

ספציה - יובנטוס 4:1

המשחק מול ברצלונה בליגת האלופות המחיש עד כמה יובנטוס חסרה את כריסטיאנו רונאלדו, והערב הוא חזר - ועוד איך חזר. הכוכב הגדול שסוף סוף קיבל תשובה שלילית לקורונה בדקה ה-56, כשהאלופה ב-1:1 מביך עם העולה החדשה, וכבש כבר בדקה ה-59, אחרי כדור עומק של אלברו מוראטה. אותו מוראטה כבש ראשון בדקה ה-14, ולאחר ששער נוסף שלו נפסל על ידי VAR בדקה ה-24, מצאה המארחת שוויון מפתיע. זה קרה בדקה ה-32, מרגלי טומאסו פוגבה. אלא שאז רונאלדו נכנס והמשחק השתנה: בדקה ה-67 קבע מחליף נוסף אדריאן ראביו 1:3 עם מבצע אישי נאה, שמונה דקות לאחר מכן השלים CR7 צמד עם פאננקה מהנקודה הלבנה. יובה משיגה קצת אוויר לנשימה, בידיעה שמול ורנצווארוש ביום רביעי אסור יהיה לה למעוד.

מנואל לוקאטלי שחקן ססואולו חוגג שער. Francesco Pecoraro, GettyImages
ססואולו ממשיכה להפתיע. מנואל לוקאטלי/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - ססואולו 2:0

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו החזיקה במאזן מושלם, אם לא מחשיבים את ההפסד הטכני ליובנטוס, אבל ססואולו המפתיעה עצרה אותה עם ניצחון ראשון אי פעם בסן פאולו. אנדראה קונסילי עצר את ויקטור אוסימן ודריס מרטנס, ובצד השני שופטי ה-VAR זיהו עבירה של ג'ובאני די לורנצו ברחבה בדקה ה-58. מנואל לוקאטלי הכניע את דויד אוספינה מהנקודה הלבנה וגרם לנאפולי לחפש את השוויון. קוסטאס מנולאס מצא אותו בתוספת הזמן, אבל השער נפסל ומנגד מקסים לופס סיפק מבצע אישי מבריק וסגר עניין בדקה ה-95 עם שער הבכורה שלו. ססואולו שבה למקום השני כשהיא עדיין ללא הפסד.

שחקני רומא חוגגים. Paolo Bruno, GettyImages
סיים בימין. לאונרדו ספינאצולה מקבל ברכות מהחברים/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - פיורנטינה 0:2

אחרי שהרשים במדי קבוצת הנוער שמחזיקה במאזן מושלם, סוף פודגוראנו נכלל לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת של רומא וצפה מהספסל בניצחון הביתי שקידם את הג'אלורוסי למקום השביעי. המגן השמאלי לאונרדו ספינאצולה ניצל פספוס של הגנת פיורנטינה, דהר לרחבה ובעט בימין אל הרשת בדקה ה-12. פדרו כבש מקרוב אחרי הכנה של הנריך מחיטריאן בדקה ה-70. הבלם הארגנטינאי לוקאס מרטינס קוארטה הורחק משורות פיורנטינה שתי דקות לסיום. פודגוראנו לא היה בין ארבעת המחליפים ששיתף פאולו פונסקה, והוא יקווה לקבל הזדמנות נוספת בשבועות הקרובים כדי להיות הישראלי השלישי אי פעם שמשחק בסרייה A.

טורינו - לאציו 4:3

איזה משחק משוגע. נקפוץ, ברשותכם, מיד לדרמה: בדקה ה-87 העלה סשה לוקיץ' את המארחת ל-2:3. לאציו לא הרימה ידיים, ובדקה ה-95 קיבלה פנדל אותו כבש צ'ירו אימובילה, שהתאושש לאחרונה מקורונה. גמור? רגע, עוד לא: בדקה ה-98 (!) השלים פליפה קאייסדו מהפך מטורף, כשניצל ערבובייה ברחבה ובעט מקרוב בין רגליו של סלבטורה סיריגו. אנדראס פריירה כבש ראשון (15), ברמר (19) ואנדראה בלוטי (25) סיפקו מהפך מהיר, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' איזן (48), ואז הגיעה הדרמה הגדולה - אולי דרמת השנה עד כה בסרייה A.

אבוקה בדרבי בין סמפדוריה לבין גנואה. Jonathan Moscrop, GettyImages
גם בדרבי ללא קהל יש אבוקות/GettyImages, Jonathan Moscrop

סמפדוריה - גנואה 1:1

רצף ארבעת הניצחונות של סמפדוריה (שלושה בליגה ואחד בגביע) נקטע בדרבי שבו גנואה כבשה שער חוץ ראשון העונה והשיגה נקודה חמישית בסך הכול. קהל לא הורשה להיכנס למראסי, מה שלא מנע מהאוהדים להשליך אבוקות אל הדשא. יקוב ינקטו הצ'כי כבש מחזור שני ברציפות, הפעם עם טיל בשמאל מקצה הרחבה בדקה ה-23, אבל הכישרון המבטיח ג'אנלוקה סקמאקה השווה בחלוף חמש דקות עם סיבוב נהדר ברחבה וחגג שער בכורה בסרייה A. הקורה ומתיאה פרין מנעו מבאלדה קייטה המחליף לנצח את המשחק עבור סמפדוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully