וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הפסדנו את המשחק בפרטים הקטנים"

5.11.2020 / 21:35

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מההפסד 91:89 לאנאדולו אפס, אך פירגן לשחקניו על הלחימה: "זה חשוב בשבילנו שכולם יוכלו לעזור"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

אכזבה במכבי תל אביב לאחר שהקבוצה רשמה הערב (חמישי) עוד הפסד מתסכל במשחק צמוד ביורוליג. השחקנים של יאניס ספרופולוס נראו טוב במרבית דקות המשחק מול אנאדולו אפס, ולמרות שקיבלו משחק שיא מאלייז'ה בריאנט (22 נקודות, שיא קריירה) ירדו מנוצחים 91:89. לצהובים הייתה אפשרות לצאת עם הניצחון אך ניסיון שלשה של סקוטי ווילבקין על הבאזר נחסם בצורה נהדרת על ידי איש המשחק, רודריג בובאה, שקלע 23 נקודות והוסיף 7 אס' בדרך ל-36 נקודות מדד.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "ראשית, אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחות שאיבדו את יקיריהם ברעידת האדמה. אני גאה באיך ששיחקנו היום נגד אחת הקבוצות טובות ביותר ואחד הסגלים הטובים ביותר, אמנם לאפס היו היעדרויות עם שחקנים חשובים, אבל היה להם את הניסיון והאיכות לשחק. אמנם התוצאה לא חיובית, אני גאה באיך שנלחמנו הערב, הפסדנו את המשחק בפרטים הקטנים. זה חשוב בשבילנו שכולם יוכלו לעזור לקבוצה ולהיות מוכנים לשחק, ואני מצפה שהשחקנים הפצועים יחזרו ושנוכל להיות יותר טריים בסופי משחק כדי לנצח את המשחקים הללו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. באדיבות אנאדולו אפס, אתר רשמי
עוד הפסד מתסכל ביורוליג. ספרופולוס/אתר רשמי, באדיבות אנאדולו אפס

על מצבו של אות'לו האנטר, שנפצע במהלך הרבע הרביעי לאחר שביצע חסימה, הוחלף על ידי עוז בלייזר ומאז לא שב לפרקט: "כרגע נראה שאות'לו קצת מעורפל, הרופאים יבדקו אותו ברגע שנגיע לתל אביב".

מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן: "התחלנו את המשחק טוב מאוד, הכנו את גאזי שילחץ את ווילבקין, הצלחנו והוא הוסיף לנו אגרסיביות, אבל בשלב מסוים אלייז'ה בריאנט תקף אותנו ושיחק מצוין התקפית, הוא קלע זריקות קשות, המשחק נהיה מאוד מאוזן בשלב הזה".

המאמן הטורקי הסביר מה הלך לקבוצתו הערב: "הטעות שלנו במחצית הראשונה הייתה בהגנה נגד הגארדים, את רוב הנקודות קיבלנו מווילבקין, בריאנט ודורסי, במחצית השנייה הפעלנו יותר לחץ על הגארדים, אבל ווילבקין התחיל לקלוע, הם שלטו במשחק, אבל לא ויתרנו. השתמשנו בפיק אנד רול של בובואה ומוארמן, פלייס שיחק פצוע אבל הוא שיחק מושלם. הוא נתן לנו יותר מדי. מכבי שיחקה משחק נהדר, זה היה משחק התקפי נהדר, בשתי הדקות האחרונות שיחקנו הרבה יותר טוב והצלחנו לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully