וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "ידענו מה קית' לנגפורד יעשה והתכוננו אליו, אבל הוא קלע"

5.11.2020 / 7:18

מאמן הפועל חולון סיכם את ההפסד הדחוק לא.א.ק אתונה: "לשתי הקבוצות הגיע לנצח. אני גאה על המהלך האחרון, שהוכיח כי אנחנו לעולם לא נכנעים"

הפועל חולון הייתה קרובה מאוד להשגת ניצחון מפתיע אמש (רביעי) באואקה, אבל נאלצה להניף לבסוף דגל לבן והפסידה לא.א.ק אתונה 100:96 במשחק הפתיחה שלה בליגת האלופות. קית' לנגפורד, שקלע 18.1 נקודות במפגשיו הקודמים עם הסגולים בישראל, צלף 30 הפעם - תוך שהוא יורה את שלוש שלשותיו במשחק בשלוש הדקות האחרונות ומכריע את ההתמודדות במו ידיו.

"לשתי הקבוצות הגיע לנצח", אמר מאמן חולון, סטפנוס דדאס, בתום הדרבי היווני שלו מול איליאס פפאתיאודורו. "עם כל הכבוד, שיחקנו יותר דקות איכותיות מא.א.ק. התכוננו למהלך האחרון של לנגפורד, כי ידענו שיהיה משחק צמוד ושזה מה שהוא יעשה, אבל הוא זרק וקלע, והוא זה שעשה את ההבדל. אני גאה בקבוצה שלי, כי אפילו במהלך האחרון חטפנו את הכדור מהצד, וזה הראה שאנחנו לעולם לא נכנעים".

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
הפסיד אחרי פייט גדול. סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

מיד לאחר שסיכם את המשחק שאל אחד העיתונאים המקומיים את דדאס על תקרית שהייתה בינו לבין סנטר א.א.ק, יאניק מוריירה, והוא הגיב: "אתה קצת מזכיר לי את העיתונאים הישראלים, שמיד עוברים לשאלות האלה. מוריירה הוא בחור אמוציונלי, כמוני, וכשאין קהל, שומעים כל מה שאומרים. מבחינתי זה חלק מהמשחק והכול בסדר. הוא שחקן טוב ובחור טוב, ואשמח אם תשאלו אותי על כדורסל".

המאמן היווני סיפר כי בפסק הזמן האחרון דיבר עם שחקניו על חשיבות ההפרש. "הלוואי שלפער במשחק הזה תהיה משמעות, כי זה אומר שאנחנו נסיים בין שתי הראשונות", הוסיף.

במוצאי שבת תצטרף חולון לליגת העל, כשתתארח בראשון לציון. ביום שלישי היא תקיים את משחק ההשלמה מהמחזור הראשון בליגת האלופות ותארח את שולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully