וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 67:103 את אלבה ברלין בחוץ

מירוטיץ' הוליך את הקטאלנים לניצחון רביעי ברציפות, והם חולקים את הפסגה עם ז'לגיריס. אולימפיאקוס ניצחה 66:75 בחוץ את זניט. ניצחון בכורה לוילרבאן

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

המחזור השביעי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים שנערכו בנוסף למשחקה של מכבי תל אביב מול אנאדולו אפס. זניט חזרה לפעילות אך נחלה הפסד ראשון, בבית מול אולימפיאקוס. ברצלונה לא התקשתה להביס בחוץ 67:103 את אלבה ברלין. וילרבאן השיגה את ניצחונה הראשון העונה, לאחר 86:88 דרמטי בחוץ על באסקוניה.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
ניצחון רביעי ברציפות לבארסה. מירוטיץ'/GettyImages

זניט - אולימפיאקוס 75:66

אחרי שהחמיצה ארבעה משחקים רצופים בשל מגיפת קורונה קשה בקבוצה, זניט חזרה לפעילות אחרי תקופה ארוכה ונחלה הפסד בכורה במפעל אחרי שני ניצחונות מרשימים בפתיחת הקמפיין מול ברצלונה ואנאדולו. אחרי רבע ראשון צמוד, אולימפיאקוס פתחה את הפער שלה ברבע השני שבו היא קלעה 22 נקודות ועצרה את יריבתה על שבע בלבד. שלשה של זוקוב ארבע דקות לסיום עוד החזירה את המארחים לפיגור 3 בלבד (63:60) אבל ריצת 0:7 של היוונים סגרה עניין. חסן מרטין הוביל את המנצחים עם 16 נקודות, ואסיליס ספאנוליס הזכיר נשכחות עם 9 ו-5 אסיסטים. בילי בארון (13) ואוסטין הולינס (12) הובילו את הרוסים.

אלבה ברלין - ברצלונה 103:67

הגרמנים הדהימו במחזור הקודם את צסק"א עם 88:93, אך הערב נתקלו בקבוצה של שאראס, שלפחות על פי פתיחת העונה נראית כמי שמשתפרת ממחזור למחזור. הקטלאנים ברחו למארחת כבר בפתיחה בדרך ל-18:30 בסיום הרבע הראשון. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל ברצלונה, שהוליכה ב-20 הפרש במחצית, במשחק שמרביתו התנהל כגארבג' טיים. ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דייויד לייטי שחקן וילרבאן. GettyImages
ניצחון ראשון העונה לוילרבאן. דייויד לייטי/GettyImages

באסקוניה - וילרבאן 88:86

אלופת צרפת השיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה בצורה דרמטית, וכעת לא נותרה אף קבוצה ביורוליג ללא ניצחון. המארחת שפספסה הזדמנות לנצח את ברצלונה במחזור הקודם, פתחה טוב והוליכה בסיום הרבע הראשון. וילרבאן חזרה ברבע השני, ונקלעה לפיגור עוד פעם לקראת הרבע המכריע. האורחים כפו משחק צמוד בסיום, כששארל קאהודי שסיים עם 15 נקודות דייק מהקו בדרך לניצחון בספרד. אנתואן דיו (15) בלט גם הוא בשורות המנצחת, אותה הוליך מוסטפה פול עם 19 נקודות במאה אחוז מהשדה, ו-5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully