וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה לקראת אפס: "הזדמנות שספק אם תחזור"

5.11.2020 / 7:56

הצהובים יפגשו באיסטנבול את אפס אנאדולו (19:30, ספורט 5) שחסרה את לארקין, דאנסטון, שאנלי וייתכן שגם את פלייס: "נצטרך לנצל את היתרון הברור שנוצר לנו במשחק הפנים"

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה הערב (חמישי, 19:30, ספורט 5) כשתפגוש את אפס אנאדולו איסטנבול בסינן ארדם ארינה. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שני ניצחונות מול ארבעה הפסדים, וליריבתם משחק פחות עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים.

שיחת היום סביב המשחק נגעה להודעה בשעות אחר הצהריים שהגיעה מטורקיה לפיה שניים מהשחקנים הבכירים ביותר של היריבה - שיין לארקין, מי שהיה אמור לזכות ב-MVP של עונת היורוליג אשתקד, והסנטר בריאנט דאנסטון שבשבוע שעבר הפך לחוסם המצטיין בתולדות היורוליג, לא ישחקו הערב. לפי אותו דיווח גם הסנטר טיבור פלייס נמצא בספק, ובאנאדולו נמצא שחקן שני חיובי לקורונה. מי שעוד ייעדר הוא הסנטר סרטק סאנלי.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סנדי כהן. דני מרון
"חייבים להיות מרוכזים יותר". סנדי כהן/דני מרון

"אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר לכל אורך המשחק ולהיות עקביים במשך ארבעה רבעים ולשחק עם אותן אנרגיות ובאותו קצב. אם נצליח לעשות את זה, יהיה לנו סיכוי טוב לנצח", אמר סנדי כהן לקראת המשחק. "לנו לא הייתה ממש פגרה ולהם היו בעיות עם קורונה ופציעות. אולי העובדה שלשתי הקבוצות לא היה סגל מלא עד כה יצרה קצת בעיות בפתיחה".

"קיבלנו את אנאדולו בלי כמה מהשחקנים הכי חשובים שלה ככל הנראה, זו הזדמנות שספק אם תחזור עבורנו לצאת מפתיחת העונה הלא מספיק טובה שלנו", סיפר אחד מאנשי הקבוצה עם ההגעה לאיסטנבול, "לאנאדולו עדיין יש חבורה של שחקנים מנוסים ומוכשרים מאוד. נצטרך לנצל את היתרון הברור שנוצר לנו במשחק הפנים, ולהיות מוכנים לזה שהם ינסו לכפות סגנון שונה".

מי שיקווה לקבל יותר דקות מאשר במשחק היורוליג הקודם הוא עוז בלייזר. "מבחינתי זאת שנה ראשונה ברמה הזאת, יש תהליך של הסתגלות ולמידה", אמר הפורוורד, "אנחנו רק בהתחלה ואני יודע שיהיו עליות וירידות. אני מנסה ללמוד ולהשתפר ממשחק למשחק. ברור לי שיהיו גם משחקים פחות טובים, זה חלק מתהליך של שחקן וקבוצה. המטרה שלי היא לבסס את עצמי כשחקן יורוליג לגיטימי".

שיין לארקין שחקנה של אנאדולו אפס. דני מרון
ייעדר. לארקין/דני מרון

אם במכבי תל אביב התאכזבו מעצירת העונה שעברה בשל הקורונה, בדיוק כשהקבוצה עמדה בפני עונת שיא עבורה בשנים האחרונות, באנאדולו אפס התאכזבו כפליים - הקבוצה הוליכה את טבלת היורוליג והייתה קרובה לזכות במפעל לראשונה בתולדותיה. שתי הקבוצות נפגשו 18 פעמים ביורוליג כשהמאזן הכללי עומד על תשעה ניצחונות לכל קבוצה. מכבי תל אביב ניצחה את אנאדולו במפגש האחרון ביניהן, אך לפני כן הפסידה שישה משבעה משחקים בין הקבוצות.

ההיעדרות של דאנסטון, שאנלי וייתכן שגם פלייס תשאיר את עתמאן עם מעט מאוד פיתרונות מתחת לסלים כשמי צפוי למלא את תפקיד הסנטר הוא כריס סינגלטון עם תמיכה של אדריאן מוארמן וחלק מהשחקנים היותר אלמונים בסגל. "השגנו בשבוע שעבר ניצחון חשוב מאוד נגד אולימפיאקוס בחוץ", אמר מוארמן לקראת המשחק, "אנחנו מודעים שלא התחלנו את היורוליג כמצופה אבל אני מאמין שמעכשיו נשחק כמו בשנתיים האחרונות. מכבי תל אביב קבוצה חזקה עם שני ניצחונות בדיוק כמונו, היא תמיד נלחמת על הצמרת. לרוע מזלנו הקהל שלנו לא יהיה איתנו, אבל נעשה הכול כדי להשיג ניצחון ביתי ראשון".

עתמאן עצמו אמר: "סקוטי ווילבקין, טיילר דורסי ואלייז'ה בריאנט הם שחקני קו אחורי מסוכנים מאוד. הם משחקים בקצב מהיר וקולעים באחוזים גבוהים מחוץ לקשת. יש להם גם את הצמד הכי אפקטיבי בריבאונדים. למרות השחקנים החסרים שלנו אנחנו רוצים לנצח בתוכנית משחק שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully