וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידגר על הצעקות מספרופולוס: "הגיע לי". ז'יז'יץ': "רצה להעיר אותנו"

2.11.2020 / 7:20

מכבי תל אביב טיילה לגמר גביע ווינר, אבל פסק הזמן העצבני של המאמן עמד במוקד. המתאזרח החדש מסכים: "הדברים האלה קורים". כעס על התנהגות דורסי: "לא מקובל בכל רמה". ז'יז'יץ' שהוריד במשקל נכנס לעניינים: "עושה עבודה טובה יותר עכשיו"

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

מכבי תל אביב העפילה אמש (ראשון) לגמר גביע ווינר 2020 אחרי ניצחון נוח על מכבי ראשון לציון 72:92 בחצי הגמר על מכבי תל אביב ותפגוש במאבק על התואר הראשון של העונה את הפועל חולון. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה פער של כמעט 30 נקודות יתרון במהלך המחצית הראשונה וגמרה את המשחק, אלא שהדרמה הגדולה התרחשה במחצית השנייה.

הצהובים פתחו את המחצית בצורה רעה, וראו כיצד ראשון לציון משלימה ריצת 10:26, מצמצמת ל-68:59 סמוך לסיום הרבע השלישי וליאניס ספרופולוס זה נמאס. הוא החל לגעור בשחקני הספסל, לקח פסק זמן וצרח על מקס היידגר, המתאזרח החדש שקיבל לראשונה דקות משחק בעמדת הרכז ודווקא רשם משחק חיובי עם 12 נקודות, על סדרה של החטאות ואיבודי כדור. "אתה אמור לנהל את המשחק, מה אתה חושב שאתה עושה?", אמר לו ספרופולוס בתקיפות, לאחר מכן ביקר את שחקני הספסל על קבלת ההחלטות שלהם, העיף את לוח השרטוט על הרצפה ונטש את פסק הזמן. לאחר מכן פירק התגודדות של השחקנים ושלח אותם לפרקט. המהלך עצר את המומנטום של הכתומים וגמר את המשחק.

"זה בסדר מבחינתי, הדברים האלה קורים. זה הגיע לי, כי לא עשיתי את מה שאני אומר לעשות. המאמן רוצה בטובתי ובטובת הקבוצה, אז עושים מה שצריך", סיפר היידגר בסיום המשחק על שהתרחש, "זה המשחק הראשון שקיבלתי דקות אמיתיות, אני מרוצה מזה, יש הרבה דברים שאני יכול להשתפר בהם, לארגן את ההתקפה שלנו, אני יודע שהמאמן רוצה יותר מזה ממני, אני מרוצה ממה שקורה, אני מרגיש יותר נוח בכל שבוע".

גם אנטה ז'יז'יץ', שרשם משחק טוב מאוד עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים התייחס למה שקרה, "היינו צריכים את הפסק זמן הזה, הוא יודע שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, הוא רצה להעיר אותנו. לא באנו ברבע השלישי באותה צורה כמו שבאנו בפתיחת המשחק, אבל אני חושב שהגבנו וסיימנו את המשחק בצורה טובה מאוד".

"יאניס היה מאוד מחויך בסיום, אבל שלא יחשבו שמדובר בסוג של הצגה", סיפר אחד מאנשי מכבי בסיום המשחק, "הוא כבר ראה איך המשחק הזה מסתבך וזה הדבר האחרון שאנחנו צריכים. הוא כעס באמת על הגישה של השחקנים שפשוט לא הופיעו, ראה איך שחקנים מזלזלים, יוצאים למתפרצת של שלושה על אחד וזורקים לשום מקום, זה נמאס לו".

שחקן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
כעס יזום סטייל אוברדוביץ' או איבוד עשתונות? יאניס ספרופולוס/דני מרון

אלא ששם לא נגמרו הדרמות אמש עבור הצהובים. במהלך הרבע השני התרחש עימות בין טיילר דורסי למאמן ראשון לציון גיא גודס. הגארד האמריקאי, שקלע 16 נקודות במשחק, זרק את הכדור לעבר רגליו של מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב שהתקרב אליו, ובין השני החלו דין ודברים שבסיומם קיבל גודס עבירה טכנית. המהלכים המפוקפקים של דורסי לא הסתיימו שם: השחקן קיבל שתי עבירות בלתי ספורטיביות על עבירות מכוערות על גולן גוט, הורחק במהלך המחצית השנייה וסינן קללה בדרך לחדר ההלבשה.

בסיום המשחק, לאחר בירור עם השחקן ועם אנשי ראשון לציון, ניגשו אנשי מכבי תל אביב לדורסי, שוחחו עמו והשחקן התנצל בפני גודס, כשגם יאניס ספרופולוס מתנצל פומבית על התנהגותו של השחקן. "מה שטיילר עשה הוא לא מקובל בכל רמה", אמרו במכבי תל אביב על השחקן, "אתה לא מתנהג ככה כלפי אף אחד. אם הוא יתנהג ככה שוב בעתיד, כבר לא נעבור על זה לסדר היום".

בצד החיובי היו סקוטי ווילבקין שצלף 22 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, וכאמור ז'יז'יץ' שסיים עם דאבל דאבל והיה נראה אקטיבי מאוד. הסנטר השיל ממשקלו כ-4 קילוגרמים מאז שהגיע לקבוצה, ובמכבי מרוצים מאוד מהעבודה שלו.

"זאת עדיין קבוצה חדשה ולא שיחקנו מספיק משחקי הכנה, ורק שישה משחקים ביורוליג. אנחנו עדיין עובדים על הכימיה", אמר הסנטר הקרואטי והוסיף על בעיות ההגנה שלו: "לפעמים זה קצת קשה בהגנה מול הגארדים, אני מרגיש שאני משתפר בכל משחק, אם משווים את המשחק הזה למשחק הראשון שלי אני עושה עבודה הרבה יותר טובה עכשיו. לא שיחקתי חצי שנה לפני שבאתי לכאן, זה קצב שונה לכדורסל, הכל שונה. אני עדיין צריך זמן להתאקלם, משחק אחרי משחק זה קל יותר עבורי".

אגב, ז'יז'יץ' התייחס לרמה בליגה הישראלית וטען כי המשחקים הללו יכלו לעזור לקבוצה לפני תחילת העונה: "הליגה הישראלית היא ליגה איכותית אבל שונה מהיורוליג, יותר סמול בול, יותר רצים, אבל יש קבוצות טובות וזה בהחלט יכול להכין אותנו ליורוליג, אם היינו משחקים את הטורניר הזה לפני היורוליג, אולי זה היה קל לנו יותר ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully