וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג תבקש מהליגות המקומיות להתאים את הלו"ז, אנאדולו הביסה לפני מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 1.11.2020 / 21:28

אחרי דחיות המשחקים, היורוליג תנסה לרתום את הליגות המקומיות. החשש: ללא שיתוף פעולה, לא יהיה אפשר לקיים משחקי השלמה. 79:98 ליריבת הצהובים השבוע על ביוקצ'קצמ'ה

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

יותר ויותר משחקי יורוליג נדחים, וראשי המפעל מבינים שחייבים לפעול כדי למנוע עוד עונה אבודה. לפי דיווח שפורסם היום (ראשון) בסרביה, הנהלת היורוליג מתכננת שיחת ועידה עם נציגים מהליגות המקומיות בה תבקש מהן להתאים את לוח הזמנים שלהן ולהגמיש אותו ככל הניתן כדי שהיורוליג תוכל להשלים את המשחקים הדחויים.

החשש ביורוליג הוא שאם הליגות המקומיות לא יעבדו בשיתוף פעולה עם היורוליג, לא יישארו מספיק תאריכים פנויים כדי להשלים את המשחקים הדחויים - שהולכים ונערמים במחזורים האחרונים.

עדיין לא ברור מה תהיה מידת שיתוף הפעולה של הליגות המקומיות והאם יהיו מוכנות לשנות את לוחות הזמנים באופן משמעותי, אולי עד כדי שינוי הפורמט, כדי לאפשר ליורוליג לקיים את העונה כסדרה.

כך או אחרת, ייתכן ששיחת הוועידה הקרובה מלמדת על ההיערכות של היורוליג להקמת בועה, כפי שהוכרעה עונת ה-NBA במתחם סגור ונפרד בדיסניוורלד. ההיתכנות של הקמת בועה ביורוליג תלויה בהכרח בליגות המקומיות ובמידת המוכנות שלהן להתגמש.

פלייר ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג. ניב אהרונסון
זקוק לתמיכה כוללת. ג'ורדי ברתומאו/ניב אהרונסון

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג השבוע אנאדולו אפס הביסה את ביוקצ'קצמ'ה 79:98 והשיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות. שיין לארקין קיבל מנוחה, ובהיעדרו הוביל אדריאן מוארמן עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, טיבור פלייס תרם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully