וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה 72:92 את מכבי ראשון לציון ועלתה לגמר

האלופה פתחה פער גדול על סגניתה בפתיחה, ולא התרגשה מריצת 7:24 של הכתומים, בדרך למפגש מול חולון. עימות נרשם בין גודס לדורסי

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן מכבי ראשון לציון דרל מונרו. דני מרון
הכתומים לא הצליחו לעצור אותו. ז'יז'יץ'/דני מרון

מכבי תל אביב היא זו שתפגוש את הפועל חולון בגמר גביע ווינר לאחר שניצחה הערב (ראשון) 72:92 את מכבי ראשון לציון. האלופה פתחה חזק בראשות אנטה ז'יז'יץ' וסקוטי ווילבקין, ופתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון. במהלך הרבע השני הפער כבר צמח ל-29 הפרש. הכתומים קיבלו משחק בלהות מגולן גוט, שסיים עם 0 מ-9 מהשדה, ועלו עם שלושה זרים, מאחר והזר החדש שחתם בקבוצה טריי לואיס עדיין לא ערך אימון אחד בכתום.

במחצית השנייה מכבי ראשון לציון צימקה מעט את הפער ואף חזרה עד מינוס 9 בעזרת ריצת 7:24, מה שגרם ליאניס ספרופולוס להשתולל על הקווים. טיילר דורסי, שמסר כדור בפגנתיות לגיא גודס והתעמת עם מאמן הכתומים במחצית הראשונה, הורחק תוך שתי דקות ברבע הרביעי לאחר שביצע שתי עבירות בלתי ספורטיביות על גולן גוט, אך זה לא מנע ממכבי תל אביב העפלה מספר 12 לגמר גביע ווינר.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 22 נקודות ו-7 אסיסטים, טיילר דורסי ואנטה ז'יז'יץ' (10 ריב') 16 כ"א, מקס היידיגר 12, אות'לו האנטר 11 ו-7 ריב', עוז בלייזר 10, עידן אלבר 3, דורי סהר 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה טיילור 17, אקיל מיצ'ל 14, דרל מונרו 13, נועם אביבי 12, נועם דוברת 10, גולן גוט (0 מ-9 מהשדה) 6.

שחקן מכבי ראשון לציון אייזאה טיילור. דני מרון
ראשון לציון נקלעה לבור גדול בפתיחה, ולא הצליחה לחזור. אייזאה טיילור/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס, דרל מונרו. דני מרון
גודס ודורסי ברגע העימות ביניהם/דני מרון
שחקני מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב מפרידים בין גיא גודס לטיילר דורסי. דני מרון
התקהלות בעקבות העימות בין מאמן הכתומים לגארד של מכבי תל אביב/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מונרו קלע שלשה ראשונה, אך מכבי תל אביב ענתה בשש נקודות רצופות של אנטה ז'יז'יץ'. ווילבקין ודורסי קלעו שלשה כ"א, והצהובים רצו 2:9 בדרך ל-10:20 לאחר שש דקות. עוז בלייזר נפגע באפו במהלך הרבע וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה. האלופה המשיכה לקלוע באין מפריע, בעוד השחקנים של גיא גודס התקשתה לקלוע. 18:32 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

מכבי תל אביב המשיכה לצלוף מבחוץ והגדילה את יתרונה ל-20 הפרש. עימות מיותר נרשם בין טיילר דורסי וגיא גודס, כשגארד מכבי תל אביב מסר בחוזקה את הכדור למאמן הכתומים, וזה ענה לו בתקיפות והתקרב אליו בצורה מאיימת. שופט המשחק עומר אסתרון החליט לשרוק עבירה טכנית לכל צד. מקס היידיגר ועידן אלבר עלו בשורות האלופה והצטרפו גם הם לחגיגה. בירידה להפסקת המחצית הוליכה מכבי תל אביב 33:58.

שחקן מכבי תל אביב מקס היידיגר מול שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברת. דני מרון
עלה מהספסל והשתתף בחגיגה של האלופה. היידיגר/דני מרון

רבע 3:

גולן גוט המשיך להחטיא מחוץ לקשת, כשמהלך של סל ועבירה מצדו של עוז בלייזר קבע 35:61 למכבי תל אביב. שתי שלשות רצופות של נועם דוברת צימקו את הפער למינוס 17, וספרופולוס ביקש פסק זמן. ג'אמפ שוט מדוייק של טיילר דורסי קטע ריצת 0:12 של ראשון לציון וקבע 47:63. ריצה נוספת של השחקנים של גודס הורידה את ההפרש לחד ספרתי, 68:59. נקודות של ווילבקין ודורסי בסיום הרבע החזירו את הצבע לפנים של ספרופולס. 59:73 למכבי תל אביב לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

השחקנים של ספרופולוס הגדילו את יתרונם בחזרה ל-16, אך טיילר דורסי לא נרגע מהעימות עם גודס במחצית הראשונה, והורחק לאחר שתי עבירות בלתי ספורטיביות מכוערות על גולן גוט. ראשון לציון הורידה ל-77:66, אך ז'יזי'ץ' הגדיל שוב ל-66:82. בסיום, 72:92 למכבי תל אביב, שעלתה לגמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully