וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה ינותח בשל קריש דם שנמצא במוחו

עודכן לאחרונה: 3.11.2020 / 23:22

בדיקת CT לימדה על הפגיעה, שחקן העבר האגדי יועבר בית חולים לטובת "הליך שגרתי", לדבריו רופאו, שעשוי לארוך כשש שעות. בתקשורת הארגנטינאית טוענים: ייתכן והסיבה היא נפילה או מכות שספג בראשו, "קוקטייל הרסני של סמים ורגשות קשים" ביום הולדתו לא סייע

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

מדינה שלמה עוקבת בדאגה אחר דייגו מראדונה. מאז אושפז בבית החולים, נפוצו שמועות רבות לגבי מצבו הרפואי של שחקן העבר האגדי - ממצב קריטי, עד דיכאון עמוק. הערב (שלישי) מדווחים בתקשורת הארגנטינאית על ניתוח אותו ייאלץ לעבור בשעה 20:00 שעון ארגנטינה (00:00 שעון ישראל), בשל קריש דם שנמצא במוחו, לאחר בדיקת MRI שערך. מראדונה ככל הנראה יועבר מבית החולים בלה פלאטה למרפאה חלופית בבואנוס איירס, שם ינותח על ידי רופאו האישי לאופולדו לוקה. ההליך עשוי לקחת עד שש שעות. "זה הליך שגרתי", הבהיר הרופא. "המצב לא השתנה, מצבו של דייגו אותו הדבר - פשוט עם מקרה ספציפי בו צריך לטפל. הוא צלול, הוא מסכים לניתוח והסברתי לו מה יקרה. רוב המטופלים שלי שעוברים הליך כזה הם מבוגרים יותר".

אותו לוקה טען מוקדם יותר היום כי "מצבו לא קשה או משהו כזה, הוא מרגיש טוב יותר מאשר אתמול. הכוונה היא להשאירו בבית החולים לעוד מספר ימים". הרופא סיפרכי שחקן העבר האגדי סובל מאנמיה ואף היה מיובש לגמרי, מה שגרם לו להרגיש "חלש מאוד" ו"עייף מאוד". "אנחנו צריכים לטפל בו ולוודא שישתפר. הוא כבר מחכה לעזוב את בית החולים, אבל אני רוצה שיישאר עוד יום נוסף", אמר לוקה לגדוד העיתונאים שחיכה מחוץ לבית החולים בלה פלאטה, מדרום לבואנוס איירס, לצד אוהדים רבים שהגיע לתמוך באלילם.

אלא שמספר שעות לאחר מכן הסיפור השתנה, ובארגנטינה מדווחים כעת על ניתוח דחוף שייאלץ לעבור, כשם שעברה ב-2014 הנשיאה לשעבר כריסטינה פרננדס דה קירשנר. לפי "קלארין", הפציעה נגרמה בשל "טראומה" - ייתכן שנפילה או מכות שספג בראשו. "יכול להיות שזה קרה לפני חודש, או לפני חמש שנים - אי אפשר לדעת", אמרו בסביבתו. לפי חברו הקרוב ומנהלו, סטפנו צ'צ'י, "דייגו כנראה חטף מכה בראש ולא שם לב, זה יכול לקרות אחרי הכדורים שהוא לקח לנדודי שינה. הרופאים הבהירו לי שזה לא ניתוח מסוכן".

"הוא היה מבואס מאוד בימים האחרונים והאנמיה הוסיפה לכך", הוסיף צ'צ'י. "הגוף שלו עמד בהמון מבחנים לאורך השנים בשל סגנון חייו, וגם המגפה לא עזרה. הוא היה כלוא בבית למשך חודשים עם שף ועוזר, אבל אפילו לא פגש את המשפחה שלו. כל מי שאוהב אותו צריך להתפלל בשבילו".

מראדונה מובהל לקליניקה בה ינותח

מעריציו של דייגו מראדונה מחוץ לבית החולים. רויטרס
המעריצים הגיעו לבית החולים כדי לתמוך/רויטרס

לוקה הוסיף ואמר מוקדם יותר היום: "מה שהוא הכי צריך כרגע זה את תמיכת העם. היה לדייגו לילה טוב, הוא צפה בטניס, צחק קצת והסתובב במרפאה. הוא מתקדם כפי שרצינו, אבל ההחלמה שלו תהיה ארוכת טווח. נצטרך עוד כמה ימים כדי לראות מה מצבו. מצבו הפסיכולוגי לא היה כל כך טוב וזה השפיע גם על מצבו הפיזי. דייגו הוא אדם שלפעמים מרגיש מצוין ולפעמים לא כל כך טוב. זה לא פשוט, להיות מראדונה".

בסוכנות הידיעות AP ציטטו את אחד מעובדי בית החולים, שסיפר: "מראדונה היה עצוב מאוד במשך שבוע ולא רצה לאכול. לא היתה לו אנרגיה, ויום ההולדת סיבך חלק מהמצב הזה". ב"קלארין" הוסיפו וציטטו את המקורבים אליו כאומרים: "שום דבר לא מדרבן אותו יותר, אפילו לא כדורגל. הוא לא רוצה לעשות שום דבר".

רק לפני מספר ימים חגג אחד השחקנים הגדולים אי פעם את יום הולדתו ה-60 - יום הולדת עצוב במיוחד. "היה שם קוקטייל הרסני של רגשות חזקים וסמים", נכתב ב"קלארין". משפחתו וקרוביו ביקשו להעביר אותו סדרת בדיקות, שלבסוף הובילה, למורת רוחו, לשאפוז בבית החולים. מראדונה, כמובן, כבר חווה אשפוזים ובעיות בריאותיות רבות בעבר, כשחלקן נובעות משימוש מופרז בסמים. לאחרונה היה חשש שנדבק בקורונה והוא אף היה בבידוד, אך האשפוז אינו קשור לנגיף, כך הבהיר הרופא שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully