וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר הגדול של הגנת הפועל באר שבע: לוקאס אלאריו ממשיך להפציץ

עם 6 שערים ב-5 המשחקים האחרונים ולידה מחדש אחרי ששב מנבחרת ארגנטינה, חלוץ באייר לברקוזן רוצה להפוך את מחזיקת הגביע הישראלית לקורבן הבא שלו (חמישי, 19:55, ספורט2)

תקציר: פרייבורג - באייר לברקוזן 4:2/ספורט 1

בתחילת אוקטובר המריא לוקאס אלאריו מגרמניה לכיוון ארגנטינה כשבמאזן הכיבושים שלו שער אחד מאז פתיחת העונה - אי שם בספטמבר, ב-0:7 של באיירן לברקוזן על נורדרסטדט האנונימית בגביע הגרמני. הוא פתח והוחלף נגד וולפסבורג ושטוטגרט, לא שותף כלל מול ר.ב. לייפציג ועדיין לא מצא את הרשת במשחק ליגה.

למרות שלא שכנע מפתיחת העונה, מאמן נבחרת ארגנטינה, ליאונל סקאלוני, האמין בחלוץ והזמין אותו לשני משחקי מוקדמות המונדיאל נגד אקוודור ובוליביה. וכשאלאריו חזר מהמשימה הלאומית לזו בבונדסליגה, משהו השתנה. בארגנטינה משוכנעים היום ש"הנבחרת נתנה ל'פיפה' מוטיבציה". ואלו לא חדשות מעודדות להפועל באר שבע שתארח את אלאריו ולברקוזן ביום חמישי (19:55, ספורט2).

שחקן נבחרת ארגנטינה, לוקאס אלאריו. Power Sport Images, GettyImages
הנבחרת עושה לו טוב. אלאריו/GettyImages, Power Sport Images

מאז שאלאריו חזר מנבחרת ארגנטינה, הוא לא מפסיק לכבוש. זה התחיל בשער שקבע 0:1 על מיינץ, נמשך עם כדור ברשת ב-2:6 על ניס בליגה האירופית ומיד לאחר מכן צמד ב-1:3 על וולפסבורג, והסתיים - בינתיים - עם עוד צמד אתמול ב-2:4 על פרייבורג. בימין, בשמאל, בראש - ב-5 המשחקים האחרונים של לברקוזן, אלאריו כבש 6 שערים. "אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא הוא יגיע ל-68 שערים העונה, אבל זה לא באמת הגיוני", אמר המאמן פטר בוס.

בארגנטינה מאוד מרוצים לקראת המשחקים נגד פרגוואי ופרו במוקדמות המונדיאל בהמשך החודש וכתבו בתחילת השבוע ש"אלאריו קורץ לסקאלוני". במולדתו של החלוץ מסמנים את המאמן כמנצח הגדול לצדו של הסקורר כמובן. הוא זה שהאמין בחלוץ למרות פתיחת עונה לא טובה והוא זה שהצית אצלו את האש מחדש במשימה הלאומית האחרונה.

ססאר לואיס מנוטי האגדי, שהוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל 1978, נשאל לאחרונה מי השחקן שצריך לשחק לצד ליאונל מסי במדי האלביסלסטה ולמרות שמות גדולים אחרים, השיב: "לוקאס אלאריו הוא השחקן השני הכי טוב שיש לנו אחרי מסי".

שחקן באייר לברקוזן, לוקאס אלאריו, כובש מול ניס. GettyImages
בימין, בשמאל, בראש. אלאריו פשוט לוהט/GettyImages

גם בלברקוזן גאים באלאריו. החלוץ בן ה-28 נרכש מריבר פלייט לפני שלוש שנים תמורת 24 מיליון יורו, אבל עד עכשיו לא הצליח להותיר חותם של ממש. הוא כבש 9 שערים בכל אחת משתי העונות הראשונות שלו בביי ארנה ובעונה שעברה הסתפק ב-7.

בשלוש השנים הקודמות נראה היה שהוא עדיין נמצא בתהליך התאקלמות ארוך וגם לא תמיד מתמודד היטב עם התחרות הקשה על מקום בהרכב. אבל בשבועות האחרונים - בצל הפציעה של פטריק שיק - הכול מתחבר והביטחון מרקיע שחקים. "לוקאס מאוד חשוב לנו", אמר שלשום לארס בנדר, "אני מאוד שמח בשבילו מבחינה אישית כי לא היה לו קל מאז שהוא הגיע לגרמניה". הבלם יונתן טה הוסיף: "הוא במצב רוח טוב והוא צבר ביטחון".

לראשונה מאז עונת 2009/10 לברקוזן בלתי מנוצחת בששת המחזורים הראשונים בבונדסליגה וזאת למרות שהכוכב הגדול קאי האברץ נמכר לצ'לסי. לוקאס אלאריו מסייע עם מנת הבקעות מרשימה ואם פטר בוס לא יחליט לתת לו מנוחה בליגה האירופית, למיגל ויטור וחבריו במרכז ההגנה של הפועל באר שבע, צפוי אתגר לא פשוט מול אחד החלוצים החמים באירופה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully