וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבאר שבע: "אם בסכנין רוצים להמשיך ולדבר, אולי נפתח את הדברים עד הסוף"

3.11.2020 / 14:11

במחזיקת הגביע כועסים על התגובות של היריבה לתקרית בין ז'וזואה לניסו אביטן ומאיימים להתלונן על כך שאנשים רבים מדי מסכנין היו ביציע שבקרבת הספסל. אביטן שוחח עם אסי רחמים בניסיון להרגיע את הרוחות. בבאר שבע הבהירו למלי שאין כוונה לשחררו

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

על רקע הידיעות שיוצאות מבני סכנין וההתקפה של המועדון על ז'וזואה, התכתבו היום (שלישי) מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים ומאמן בני סכנין ניסו אביטן בכדי להרגיע את האווירה הטעונה. אביטן הידוע בקרבתו להפועל באר שבע, אשר בנו משחק אפילו בהפועל באר שבע כחלוץ, ביקש שרחמים ויושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס יסגרו ביניהם את הסיפור ברוח חיובית כי בסך הכל קיימים יחסים תקינים בין שני המועדונים ובין אלונה ברקת לבין אבו יונס במיוחד.

אביטן הבהיר כי מבחינתו הסיפור נגמר ברגע שהשופט דוד פוקסמן טען שהוא לא שמע את הקללות שהטיח בו ז'וזואה. אביטן טען שהכל החל בדין ודברים בין אנשי סכנין לבין מיגל ויטור שלא היה בסגל וירד לכר הדשא בסיום המשחק. לפתע, לטענת אביטן, הוא שמע קללות מאחוריו וכשהסתובב ראה את ז'וזואה מקלל אותו. בהמשך הרגיע אוהד לויטה את אביטן שהיה נסער מהדברים של הפורטוגלי.

מאמן בני סכנין ניסו אביטן עם יזן נסאר. ברני ארדוב
ידוע בקרבתו להפועל באר שבע. ניסו אביטן/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע כעסו הבוקר על הניסיונות של אנשי בני סכנין לצייר את הסיטואציה כחד צדדית ולנסות להוציא את הפועל באר שבע באור שלילי. במועדון הבהירו כי הם לא התכוונו לערב את המנהלת בעובדה שאנשים רבים מדי של סכנין היו ביציע שבקרבת הספסל ורבים מהם התלוננו והשתוללו כשנבדק שער השוויון של הפועל באר שבע. "לא רצינו בכלל להתעסק עם זה, אבל אם בסכנין רוצים להמשיך ולדבר על מה שהיה אמש בטדי, אולי נפתח את הדברים עד הסוף", אמר גורם בהפועל באר שבע.

בתוך כך קיימו היום במועדון שיחה עם מרסלו מלי, על רקע כל הפרסומים עליו הבוקר לאור הופעתו הפושרת, והבהירו לארגנטינאי שהצוות המקצועי והמועדון מעריך אותו ולא מתכוון לחרוץ שום גורלות לגביו בשלב כל כך מוקדם של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully